زندگی

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 13:57

سريال Black Mirror و ارتباط آن با دنياي متاورس

سريال Black Mirror، سريالي بريتانيايي است که در سال 2011 به نمايش درآمد. در اين سريال دنيايي تخيلي را به نمايش گذاشته است که در آن انسان‌ها از طريق واقعيت مجازي و واقعيت افزوده با يکديگر تعامل دارند. درواقع زندگي واقعي، مجازي است؛ همه با يک سيستم کار مي‌کردند. اما داستاني که در سال 2011 به شکل يک سريال به تصوير کشيده شد؛ اکنون به واقعيت تبديل شده است.

اين موضوع براي افرادي که اين سريال را ديده‌اند هم ترسناک و در عين حال هيجان انگيز است.

نگاهي به سريال Black Mirror

s6_zd7.jpg

 

در سريال آينه سياه به ارتباط بين افراد و فناوري مي‌پردازد. در طول فصل اول اين سريال صرفا به چگونگي تاثير فناوري بر زندگي افراد بدون توجه به وضعيت آن‌ها اشاره شده است.

در فصل اول، قسمتي با عنوان The Entire History of You وجود دارد. اين فناوري به بررسي لنزهاي هوشمند مي‌پردازد که معمولاً انسان ها بايد هر چيزي را که مي بينند و تجربه مي کنند ضبط کنند. در اين تنظيمات، افراد بر خاطرات خود کنترل دارند. به نظر جذاب مي رسد، مخصوصاً زماني که مي‌توانيد هر زمان که بخواهيد، در ذهن خود جلسه کاري خود را مرور کنيد. حتي مي‌توانيد لحظه اي را که خيلي دوست داريد دوباره زنده کنيد.

اگر شما اين اثر چارلز بروکر را ديده باشيد، شباهت‌هاي بين ديدگاه زاکربرگ از آينده و آنچه در اين سريال به نمايش درآمده است را به خوبي درک مي‌کنيد. دنيايي را تصور کنيد که در آن مردم شما را براساس ميزان رتبه شما در شبکه‌هاي اجتماعي قضاوت کنند. حتي ممکن است به قضاوت مردم درباره اعتبار يک فرد با تعداد فالوورهايي که دارد نزديک باشد، اما در اين قسمت، حتي نحوه زندگي شما نيز تحت تأثير قرار مي‌گيرد.

داستان شخصيتي را دنبال مي‌کند که مي‌خواهد رتبه بالايي دريافت کند تا درخواست وام مسکن خود را تاييد کند. او تقريباً هر کاري مي کند تا رتبه خود را بالا ببرد تا اينکه در پايان همه چيز را از دست مي‌دهد. اميدواريم که جهان به نقطه‌اي نرسد که براي زندگي به رتبه‌بندي رسانه‌هاي اجتماعي نياز باشد.

کاري که چارلز بروکر شروع کرد به نمادي براي آگاهي انسان تبديل شد و به ما اين امکان را داد که اگر کارت‌هايمان را درست بازي نکنيم، مي‌توانيم در مخمصه‌هاي تکنولوژي محور نيز قرار بگيريم. در نهايت، متاي زاکربرگ مانند هميشه اميدوارکننده و نوآورانه است، اما نحوه استفاده از آن به کاربران بستگي دارد.

آينده‌اي متحول با متاورس

تصور کنيد که ايجاد يک دنياي مجازي فراگيرتر که در آن مردم مي‌توانند کار کنند، بازي کنند، خريد کنند و تعامل بيشتري با مردم سراسر جهان داشته باشند؛ چگونه خواهد بود.

به گفته زاکربرگ، مدير عامل متا، متاورس يک محيط مجازي است که در آن مي‌توانيد با مردم در فضاهاي ديجيتالي حضور داشته باشيد. مي‌توانيد آن را به عنوان يک اينترنت تجسم يافته در نظر بگيريد که در درون آن هستيد نه اينکه فقط به آن نگاه کنيد. ما معتقديم که جانشين اينترنت موبايل خواهد بود.

گام‌هاي اساسي در حال انجام است و ثابت مي‌کند که روياي متاورس به تدريج آشکار مي‌شود. تماشاي وقايع در دهه‌هاي آينده جالب خواهد بود.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم همچنين از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 228 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:12

کنترل هوشمند روشنايي، چرا و چگونه؟

 

 

کنترل هوشمند روشنايي يکي از قابليت هاي جذاب خانه هوشمند است اگر شما هم دوست داريد تجهيزات روشنايي را با موبايل کنترل کنيد ايم مقاله را از دست ندهيد

 

کنترل هوشمند روشنايي يکي از جديدترين قابليت هايي است که در ساختمان ها ارائه مي شود. به کمک اين تکنولوژي قادر خواهيد بود از هرجاي دنيا بر سيستم روشنايي خود کنترل و نظارت داشته باشيد. اين کنترل از طريق نرم افزار کاربردي تلفن همراه انجام مي شود. خانه هوشمند علاوه بر کنترل روشنايي امکانات فراوان ديگري نيز به کاربران عرضه مي کند.

در اين مقاله به بررسي دلايل و راهکارهاي کنترل هوشمند روشنايي مي پردازيم. با ما همراه باشيد

چرا کنترل هوشمند روشنايي؟

پاسخ هاي متفاوتي براي اين سوال مي توان ارائه داد. از نظر من دلايل زير مي توانند قانع کنده باشند و ما را براي استفاده از اين تکنولوژي ترغيب کنند.

آسايش بيشتر

انسان ها از ديرباز به دنبال پيدا کردن راهکارهايي جهت بهبود فرآيند کارها و آسايش بيشتر بوده اند. نگاهي به ابداعات و اختراعات بشر در طول تاريخ اين مساله را تاييد مي کند. کنترل هوشمند روشنايي آسايش بي نظيري را براي شما به ارمغان مي آورد. لطفا خودتان را در خانه اي هوشمند و در شرايط زير تصور کنيد:

روي مبل لم داده ايد و در حال تماشاي تلويزيون هستيد که نور لوستر روي صفحه تلويزيون مي افتد. براي خاموش کردن لوستر و روشن کردن لامپ هاي ديگر، از جايتان تکان نخوريد. اپليکيشن را باز کنيد و يکبار آيکون سناريوي تماشاي فيلم را لمس کنيد.

 

شب که براي خوابيدن به رختخواب مي رويد متوجه مي شويد لامپ هاي پذيرايي روشن مانده اند. موبايل خود را برداريد و سناريوي خواب را اجرا کنيد.

با تعريف سناريوهاي مختلف مي توانيد حالات مشابه ديگري را نيز در نظر بگيريد. برگزاري جشن تولد، مهماني، سرو شام و … سناريوهايي است که با کنترل هوشمند روشنايي مي توانيد از آن ها لذت ببريد.

همه چيز تحت کنترل شماست

دومين قابليت مهم سيستم هاي هوشمند کنترل پذيري بالاي آن هاست. اين تجهيزات با موبايل قابل کنترل هستند و موبايل هميشه در دسترس ماست. هر کجاي دنيا که باشيد با اتصال به اينترنت مي توانيد تجهيزات روشنايي را کنترل کنيد. اين قابليت کنترل پذيري اين سيستم را بسيار بالا مي برد.

يکي از چالش هايي هنگام رفتن به سفر وجود دارد، روشن يا خاموش بودن لامپ هاست. برخي افراد معتقدند خاموش بودن همه لامپ ها در طول شب که به معناي عدم حضور صاحبخانه است مي تواند براي سارقان جلب توجه کند. از اين رو زمان هايي که در خانه نيستند حداقل يکي از لامپ ها را روشن مي گذارند. اما همانقدر که خاموش بودن لامپ ها مي تواند براي سارقان جلب توجه کند، روشن بودن لامپ در ساعات غير عادي نيز جلب توجه مي کند.

راهکار عملي حل اين چالش کنترل هوشمند روشنايي است. زمان هايي که در سفر هستيد مي توانيد با اجراي يک سناريو، حضور خود در منزل را شبيه سازي کنيد. با اجراي اين سناريو لامپ هاي شما در زمان مشخص روشن و خاموش مي شوند. با اين قابليت کسي به عدم حضور شما در منزل شک نمي کند.

صرفه جويي و کاهش مصرف انرژي

يکي از مزاياي اصلي سيستم هاي هوشمند کاهش مصرف انرژي است. با استفاده از کنترل هوشمند روشنايي علاوه بر کاهش زمان هاي روشن بودن بيهوده لامپ ها، مي توانيد با تعريف سناريوهايي مصرف انرژي را کاهش دهيد. به عنوان مثال در زمان صرف غذا همه لامپ ها خاموش شوند و تنها لوستر بالاي ميز نهارخوري روشن باشد. برخي از سيستم ها امکان ثبت توان مصرفي لامپ ها را نيز دارند. به کمک اين سيستم ها مي توانيد در جريان جزئيات مصرف لامپ ها قرار بگيريد.

سيستم هاي امنيتي    سيستم هاي ايمني منزل     امنيت هوشمند    شاخص هاي شهر هوشمند

مدرن و زيبا

تجهيزات مورد استفاده براي کنترل هوشمند روشنايي اغلب ظاهري زيبا و جذاب دارند. مدرن بودن تکنولوژي و تجهيزات از مزاياي ديگر اين تکنولوژي است. اگر شما هم به محصولات تکنولوژيک، زيبا و مدرن علاقه مند هستيد، هوشمند سازي ساختمان يک تجربه جديد و لذت بخش براي شما خواهد بود.

کنترل هوشمند روشنايي، چگونه؟

اگر دلايل بيان شده در بالا شما را براي استفاده از اين تکنولوژي قانع کرده است، در ادامه با من همراه باشيد تا چگونگي انجام اين کار را بررسي کنيم.

همانطور که در ابتداي مقاله اشاره کردم، منظور از کنترل هوشمند روشنايي، کنترل لوازم روشنايي به کمک موبايل است. براي انجام اين کار نياز به تجهيزات ويژه اي خواهيد داشت. تجهيزات هوشمند سازي ساختمان مورد استفاده در اين زمينه انواع مختلفي دارند. برند محصولات، زيرساخت موجود در پروژه و ميزان بودجه تعيين شده براي هوشمند سازي از جمله مهمترين عوامل تاثيرگذار بر انتخاب تجهيزات هستند.

کنترل هوشمند روشنايي با رله

در اين روش از رله هوشمند استفاده مي شود. رله ها قطعات الکترونيکي هستند که با دريافت يک سيگنال فرمان، جريان برق را قطع و وصل مي کنند درست مانند فيوزها. رله هاي هوشمند قابليت دريافت سيگنال فرمان از طريق تلفن همراه را دارند. از آنجا که کنترل روشنايي با قطع و وصل جريان صورت مي گيرد، رله هاي هوشمند را مي توان براي اين منظور مورد استفاده قرار داد.

 

رله هوشمند در دو نوع توکار و تابلويي عرضه مي شود. رله هاي توکار ابعاد کوچکي دارند و در پشت کليدها و پريزهاي سنتي نصب مي شوند. اما رله هاي تابلويي ابعاد نسبتا بزرگي دارند و در داخل تابلو برق نصب مي شوند. اين رله براي مصرف کننده هاي با توان بالا گزينه هاي بسيار مناسبي هستند. نکته مهمي که در استفاده از رله هوشمند تابلويي بايد مورد توجه قرار دهيد، زيرساخت سيم کشي مورد نياز آن است. در صورتي که از رله تابلويي براي کنترل هوشمند روشنايي استفاده کنيد، سيم کشي شما متفاوت خواهد بود.

کليد لمسي هوشمند، زيبا و کارآمد

برخلاف رله هاي هوشمند که کاربردهاي گسترده اي در خانه هوشمند دارند، کليد لمسي هوشمند تنها يک کاربرد دارد، کنترل هوشمند روشنايي. اين کليدهاي زيبا جايگزين کليدهاي سنتي مي شوند و امکان کنترل از طريق موبايل را براي کاربر فراهم مي کنند. اين کليدها با تعداد پل مختلف و در رنگ هاي متنوع عرضه مي شوند

کليدهاي هوشمند براي ارتباط با اينترنت از روش هاي مختلفي استفاده مي کنند. اغلب کليدهاي هوشمند را براساس روش ارتباط با اينترنت نامگذاري مي کنند. به عنوان مثال کليد لمسي هوشمند واي فاي از طريق امواج واي فاي به اينترنت متصل مي شود و کليد هوشمند RF ، از طريق امواج RF با يک دستگاه کنترل کننده مرکزي متصل مي شود. سپس دستگاه مرکزي با ارتباط بي سيم يا سيمي به اينترنت متصل مي شود.

کدام روش کنترل هوشمند روشنايي مناسب تر است؟

پاسخ اين سوال کاملا وابسته به زيرساخت پروژه، سليقه و بودجه شماست. من در اينجا به نکاتي اشاره مي کنم که دانستن آن ها به انتخاب بهتر شما کمک مي کند.

امکان سيم کشي وجود دارد يا نه؟

اولين و مهمترين نکته اي که در انتخاب نوع سيستم بايد به آن توجه کنيد، زيرساخت موجود در پروژه است. کليد لمسي هوشمند بي سيم را مي توانيد بر روي بستر سيم کشي سنتي مورد استفاده قرار دهيد. اين کليدها به راحتي جايگزين کليد سنتي مي شوند و امکان هوشمند روشنايي را براي شما فراهم مي کنند.

اطلاعات بيشتر در مورد کليد لمسي هوشمند بي سيم

رله هاي توکار نيز به دليل نصب در پشت کليدهاي سنتي موجود، عموما نيازي به تغيير سيم کشي ندارند. اما رله هاي تابلويي نياز به سيم کشي متفاوتي دارند. اين تجهيزات در داخل تابلو برق نصب مي شوند بنابراين کليه سيم کشي ها به جاي ختم شدن به کليدهاي روشنايي بايد به تابلو برق ختم مي شوند. اين مساله سبب مي شود رله هاي هوشمند براي ساختمان هاي در حال استفاده گزينه مناسبي نباشند. اما در ساختمان هاي در حال ساخت و يا بازسازي از رله هوشمند نيز مي توان استفاده کرد.

کنترل هوشمند روشنايي براي چه مکاني؟

نکته مهم ديگري که در انتخاب روش هوشمندسازي بايد به آن توجه کنيد، مکاني است که قصد هوشمند سازي آن را داريد. به عنوان مثال براي يک ساختمان تجاري (مانند پاساژ) کليد لمسي هوشمند گزينه مناسبي نيست. دلايل متعددي وجود دارد که سيستم تابلويي براي مکان هاي تجاري انتخاب بهتري است.

در طرف مقابل کليدهاي هوشمند گزينه بسيار جذابي براي هوشمند سازي ساختمان مسکوني هستند. کليدها در کنار عملکرد مناسب ظاهر زيبايي دارند و به عنوان يک المان دکوراتيو مي توانند جلوه زيبايي به خانه شما ببخشند.

حداکثر جريان مورد نياز شما چقدر است؟

تعداد مصرف کننده هايي که قصد کنترل هوشمند روشنايي آن ها را داريد نيز در انتخاب شما بسيار موثر خواهد بود. از جمله مهمترين محدوديت هاي تجهيزات الکتريکي مي توان به حداکثر جريان قابل تحمل آن ها اشاره کرد. اين موضوع بر انتخاب شما تاثير مستقيم خواهد گذاشت. در بين گزينه هاي مطرح شده براي کنترل هوشمند روشنايي، رله هوشمند تابلويي بيشترين ميزان جريان را مي تواند تحمل کند.

رله هاي توکار و کليدهاي هوشمند جريان هاي متنوعي دارند. به عنوان مثال کليدهاي هوشمند گلدور توانايي تحمل جريان 7 آمپر مقاومتي را دارند. علاوه بر اين کليدهاي توان بالاي گلدور با حداکثر جريان 16 آمپر قابل سفارش هستند. تعيين ميزان جريان مورد نياز مصرف کننده ها به انتخاب بهتر شما کمک مي کند.

بودجه و سليقه شما هم مهم است!

آخرين نکته اي که بايد در انتخاب سيستم کنترل هوشمند روشنايي بايد به آن توجه کنيد بودجه و سليقه خودتان است. اگرچه اين نکته بيشتر بر انتخاب برند تاثير گذار است تا انتخاب نوع سيستم مورد استفاده، اما گاهي اوقات بر انتخاب سيستم هم مي تواند تاثير گذار باشد.

جمع بندي

کنترل هوشمند روشنايي يکي از قابليت هاي جذاب خانه هوشمند است که ما را براي استفاده از آن ترغيب مي کند. دلايل مختلفي وجود دارند که ما را براي استفاده از اين تکنولوژي ترغيب مي کنند. آسايش و کنترل پذيري بيشتر در کنار صرفه جويي در مصرف انرژي از جمله مهمترين دلايل استفاده از اين تکنولوژي هستند.

کنترل هوشمند روشنايي با استفاده از تجهيزات متفاوتي قابل ارائه است. براي انتخاب بهترين تجهيزات توجه به برخي نکات ضروري است. از جمله اين نکات مي توان به زيرساخت موجود در پروژه، نوع ساختمان، حداکثر جريان مورد نياز و … اشاره کرد.

توصيه مي کنيم قبل از اقدام به خريد و هوشمندسازي ساختمان با يک کارشناس خبره مشورت کنيد. همکاران ما همواره آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند.

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 213 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:03

معرفي دوربين مداربسته پلاک خوان

يکي از چالش هاي مصرف کنندگان دوربين هاي مداربسته ثبت و ضبط پلاک خودرو ها مي باشد .
براي رسيدن به اين مهم ، موارد مهمي مانند نوع دوربين مداربسته و وضوح تصوير آن ، نرم افزار تشخيص و ثبت پلاک و حتي نحوه ي نصب دوربين پلاک خوان مي بايست رعايت شود تا پلاک خواني هم در شب و هم در روز به بهترين شکل انجام شود .
در اين مقاله درباره ي موارد فوق به بحث و بررسي خواهيم پرداخت.

 

 

دوربين هاي پلاک خوان نياز بر تخصص دارد و نصب بايد توسط کارشناسان فني حرفه اي نصب و تنظيم شود .
همچنين به دليل حساس بودن مي بايست حتما دوربين مداربسته پلاک خوان از برند معتبر باشد .

توسط دوربين پلاک خوان به راحتي مي توان ورود و خروج هاي يک خودرو به اماکن و همچنين پلاک خودروهاي در حال تردد را ثبت و ضبط نمود .

 

انواع دوربين هاي مداربسته پلاک خوان

آنالوگ :
دوربين هاي آنالوگ امروزه منسوخ شده اند ولي در زمان گذشته دوربين هاي پلاک خوان آنالوگ مي بايست داراي رزولوشن ???TVL به بالا مي بود ، همچنين مي بايست با زواياي ?? درجه نصب مي شدند و داراي لنز ??? ميلي متر مي بودند تا بتوانند پلاک هاي خودرو ها را تا فاصله ? متري تشخيص دهند .
در صورتي که فاصله ي کانوني لنز بالاتر مي رفت ، آن گاه تشخيص پلاک نيز با برد بيشتري ميسر مي شد .
براي مثال با لنز ?? ميلي متر و زاويه ?? درجه پلاک خواني تا ?? متر ميسر ميشد .

IP :
دوربين هاي تحت شبکه (IP) به لطف داشتن رزولوشن بالاتر نسبت به دوربين هاي آنالوگ پلاک خواني بسيار بهتري دارند . رزولوشن تصوير يکي از مهم ترين گزينه ها در امر پلاک خواني مي باشد . بديهي است هر چقدر رزولوشن بالا تر باشد پلاک خواني نيز دقيق تر و بهتر مي باشد.

? تاثير قابليت WDR در پلاک خواني :
دوربين هاي مداربسته پلاک خوان بايد داراي تکنولوژي WDR باشند تا بتوانند از طريق اين مکانيزم کمک بسياري در جلوگيري از تاثيرات منفي ضد نور بنمايند .

 

? دوربين هاي مداربسته ي پلاک خوان در زمان شب و در تاريکي در معرض نور شديد خود رها مي باشند و در صورتي که دوربين مداربسته تکنولوژي WDR  را دارا نباشند ، نور شديد خودرو ها باعث مي شود تصوير سياه شود و پلاک خواني ميسر نباشد .

? مادون قرمز (IR):
تنظيمات مادون قرمز براي پلاک خواني بسيار مهم مي باشد زيرا اگر نور مادون قرمز کم يا زياد باشد پلاک خوان نخواهد بود .

 

? نرم افزار :
انتخاب نرم افزار پلاک خوان نيز بسيار مهم است زيرا در صورتي که کد نويسي مناسبي نداشته باشد ، پس از گذشت زمان نرم افزار دچار هنگ مي شود .

 

? نصب :
دوربين هاي مداربسته ي پلاک خوان براي پلاک خواني دقيق و ??? درصدي مي بايست زاويه ي ديد بسته اي داشته باشند به طوري که در تصوير تنها دو لاين خودرو پوشش داده شود .

? چند فريم بر ثانيه :
سرعت شاتر براي ثبت تصاوير يکي ديگر از موارد مهم براي دوربين هاي پلاک خوان مي باشد . البته شايان ذکر است برخي برند ها مانند Videopark تنها با ثبت ?? فريم بر ثانيه قادر بر پلاک خواني در سطح بسيار بالايي مي باشند

? پردازنده :
پردازنده هاي دوربين مداربسته پلاک خوان با ساير پردازنده ها متفاوت هستند و مخصوص پلاک خواني مي باشند . معروف ترين توليد کننده ي سنسور تصوير نيز شرکت Sony مي باشد .

http://prayercaresharenetwork.com/activity/p/715100/

https://news.gvgmall.com/activity/p/480045/

https://www.adsolutionsincorp.com/activity/p/402042/

https://ok.ru/profile/582262283708/statuses/153797444580796

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 174 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:08

با ميثم شکري ساز، کارآفرين برجسته کشور آشنا شويد

 

کارآفرينان موفقي مانند دکتر ميثم شکري ساز، مديرعامل هلدينگ پارس پيندار نهاد، ويژگي هاي مشترکي دارند که در ادامه به آنها مي پردازيم.

 

عوامل متعددي براي راه اندازي يک کسب و کار موفق ضروري است و شايد مهمترين آنها داشتن يک کارآفرين موفق است که مسئوليت تبديل ايده ها به کسب و کار کاملا عملياتي را بر عهده دارد. اگرچه نمودار شخصي واحدي وجود ندارد که بتواند به طور کامل يک کارآفرين موفق را توصيف کند، اما کارآفرينان موفقي مانند دکتر ميثم شکري ساز، مديرعامل هلدينگ پارس پيندار نيهاد، ويژگي هاي مشترکي دارند که در ادامه به آنها مي پردازيم.

ويژگي هاي کارآفرينان موفق

1. احساس کنجکاوي

 

کارآفرينان موفق داراي حس کنجکاوي هستند که به آنها امکان مي دهد فرصت هاي جديد را دنبال کنند. کارآفرينان از چيزهايي که از روي کنجکاوي مي دانند ناراضي هستند، هميشه سوالات سخت مي پرسند و هميشه به دنبال راه هاي جديد هستند.

2. آزمايش هاي ساخت يافته

 

کارآفرين بايد در مواجهه با هر فرصت جديد آزمايشاتي را انجام دهد تا مشخص کند آيا ارزش ادامه دادن را دارد يا خير. به عنوان مثال، اگر ايده اي براي محصول يا خدمات جديدي داريد که با يک سفارش مطابقت دارد، بايد مطمئن شويد که مشتريان مايل به پرداخت آن هستند.

3. سازگاري

 

ماهيت کار هميشه در حال تغيير است. کارآفريني فرآيندي چرخشي است و در هر دوره چالش ها و فرصت هاي جديدي در مسير کارآفرين ايجاد مي شود. تقريبا غيرممکن است که خود را براي هر مشکلي آماده کنيم. کارآفرينان بايد شرايط را ارزيابي کنند و با شرايط وفق دهند به گونه اي که در صورت وقوع تغييرات غيرمنتظره، کسب و کارشان متوقف نشود، بلکه به سمت جلو حرکت کنند.

 

4. طراحي

 

براي اينکه يک کارآفرين موفق باشد، بايد تصميمات سخت بگيرد و در تصميم گيري هايش محکم باشد. قاطع بودن هميشه به اين معني نيست که براي همه چيز پاسخي داريد. اگر مي خواهيد يک کارآفرين موفق باشيد، بايد اعتماد به نفس لازم براي گرفتن تصميمات سخت را داشته باشيد و مطمئن باشيد که مي توانيد آنها را بگيريد.

5. يک تيم ايجاد کنيد

 

کارآفرين موفق از نقاط قوت و ضعف خود آگاه است و به جاي اينکه اجازه دهد ضعف هايش او را به عقب براند، تيم هايي براي تکميل توانايي هاي خود مي سازد. در بسياري از موارد، اين تيم هاي کارآفرين هستند که پروژه را موفق مي کنند، نه فقط کارآفرين. وقتي کسب و کاري را راه اندازي مي کنيد، بايد هم تيمي هايي پيدا کنيد که استعدادهايشان مکمل يکديگر باشند و يک هدف مشترک را با شما دنبال کنند.

6. ريسک

 

کارآفريني اغلب به معناي ريسک کردن است. در حالي که بسياري از چيزها مي توانند مانع شروع يک تلاش پرخطر شوند، بسياري از چيزها مي توانند طبق برنامه پيش بروند. کليد کارآفرينان موفق، مديريت موثر رابطه ريسک-پاداش و قرار دادن شرکت‌هايشان در موقعيتي است که از جنبه‌هاي مثبت استفاده کنند.

 

کارآفرينان موفق تا حدي از ريسک دوري مي کنند تا از تلاش هاي خود بهره ببرند. اما تحمل آنها در برابر خطر بستگي به تلاش آنها براي کاهش اين خطرات دارد.

 

7. مقابله با شکست

 

يک کارآفرين موفق علاوه بر مديريت ريسک و تصميم گيري آگاهانه، بايد بتواند شکست ها را نيز مديريت کند.

 

 

ميثم شکري ساز کيست و چطور به موفقيت رسيد؟

 

تخمين زده مي شود که حدود 75 درصد از مشاغل استارت آپي شکست مي خورند. دلايل اين شکست ها گسترده است، به عنوان مثال، ممکن است به دليل يک مدل کسب و کار معيوب، عدم تمرکز يا انگيزه باشد. در حالي که مي توان از بسياري از اين خطرات اجتناب کرد، برخي اجتناب ناپذير هستند. کارآفرينان موفق خود را براي شکست آماده مي کنند و با آن کنار مي آيند. آنها به جاي ترس از شکست، با در نظر گرفتن امکان موفقيت، خود را به جلو مي برند.

8. پشتکار

 

درست است که بسياري از کارآفرينان با احتمال شکست دست و پنجه نرم مي کنند، اما اين بدان معنا نيست که به راحتي تسليم مي شوند. در عوض، شکست را فرصتي براي يادگيري و رشد مي دانند.

 

در طي فرآيند کارآفريني، مشخص مي شود که بسياري از فرضيه ها اشتباه بوده و برخي اقدامات در کنار هم منجر به شکست مي شوند. يکي از چيزهايي که باعث موفقيت يک کارآفرين مي شود، تمايل آنها به درس گرفتن از اشتباهات، پرسيدن مداوم سوالات و اصرار بر دستيابي به اهداف است.

9. نوآوري

 

بسياري از مردم بر اين باورند که نوآوري و کارآفريني ارتباط نزديکي با هم دارند. اين اغلب درست است، اما برخي از موفق‌ترين استارت‌آپ‌ها محصولات يا خدمات موجود را انتخاب کرده‌اند و به‌طور اساسي اصلاح کرده‌اند تا نيازهاي در حال تغيير بازار را برآورده کنند.

 

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت: 19:47

تکنيک هاي سئو کلاه خاکستري: آيا بايد از آنها استفاده کنيد؟

در آخرين پست من، ما در مورد سئو کلاه سفيد بحث کرديم و اينکه چرا بهترين راه براي نزديک شدن به افزايش ترافيک به يک سايت و کسب رتبه خوب در SERP است. ما به طور خلاصه به کلاه سياه اشاره کرديم و اينکه چرا اين يک عمل خطرناک است که احتمالاً رتبه سايت را به شدت کاهش مي دهد، اما در مورد سئو کلاه خاکستري چطور؟

 

سئو کلاه خاکستري چيست؟

اين همان چيزي است که نام آن نشان مي دهد. جايي در وسط سفيد و سياه است  سئو سايت اصفهان و اگر توسط يک متخصص استفاده شود، همچنان مي تواند موثر باشد. با اين حال، اگر 100% از کاري که انجام مي‌دهيد مطمئن نيستيد، مي‌توان با اطمينان گفت که اتخاذ رويکرد کلاه خاکستري با آتش بازي مي‌کند و از آنجايي که ما در حال حاضر عمدتاً محتوا محور هستيم، اين چيزي نيست که من توصيه کنم.

 

کلاه خاکستري شامل تکنيک هايي مانند:

 

  1. پنهان کاري
  2. خريد دامنه هاي قديمي
  3. محتواي تکراري
  4. خريد لينک
  5. اتوماسيون رسانه هاي اجتماعي و خريد فالوور

 

پنهان کردن

Cloaking عملي است که به کاربر نتيجه اي متفاوت از موتور جستجو نشان مي دهد. براي گوگل، اين يک عمل پرخطر در نظر گرفته مي شود که قوانين آن را نقض مي کند. من شخصاً پوشش را در دسته کلاه سياه قرار مي‌دهم و بسياري موافق هستند، اما هيئت منصفه هنوز در بخش‌هايي از جامعه SEO که واقعاً در آن جاي مي‌گيرد، حضور دارند.

 

 

 

همانطور که از ويديوي Matt Cutt مي بينيد، پنهان کاري چيزي نيست که او يا ربات هاي گوگل آن را تاييد کنند. Cloaking را مي توان با تغيير اطلاعات متا به دست آورد، به طوري که محتوا و دستکاري آدرس IP يک سايت را منعکس نکند.

 

صفحات Doorway را نيز مي توان نوعي پنهان سازي در نظر گرفت و مجموعه بزرگي از صفحات هستند که هر کدام براي يک کلمه کليدي يا عبارت بهينه سازي شده اند تا کاربر را به يک سايت هدايت کنند. باز هم، آنها براي دستکاري ربات ها و فريب کاربران براي بازديد از سايتي طراحي شده اند که قصد ندارند. اينها همچنين مي توانند چندين صفحه در يک سايت باشند که داراي کلمات کليدي مانند مکان هستند، به طوري که سايت مي تواند تا حد امکان از کلمات کليدي استفاده کند.

 

دامنه هاي قديمي

وب قلمي از دامنه هاي قديمي است که رها شده اند و صاحبان آن ها زياد استفاده نمي کنند و اغلب به عنوان راهي براي ايجاد بک لينک به منظور بهبود رتبه بندي استفاده مي شود. به طور کلي، اينها دامنه هاي معتبري هستند به طوري که پيوند از کيفيت خوبي برخوردار است.

 

محتواي تکراري

محتوا، محتوا. اين شاهکار اينترنت و تمام تلاش‌هاي سئو است. ما قبلاً به اسپينرهاي متني اشاره کرديم و در حالي که بخش کوچکي از آنها مي توانند مؤثر باشند، استفاده از آنها هنوز ايده بسيار بدي است. براي نشان دادن، مي‌خواهم بخشي از متن اين مقاله را بردارم و آن را در يک چرخنده متن آنلاين رايگان قرار دهم تا نتايج را به شما نشان دهم.در آخرين پست من، ما در مورد سئو کلاه سفيد صحبت کرديم و چرا ايده آل ترين رويکرد براي نزديک شدن به حرکت به يک سايت و کسب جايگاه عالي در Serps است. ما به سرعت روي تاريک کلاه صحبت کرديم و چرا اين يک عمل ناامن است که مستعد سقوط يک سايت در رتبه‌بندي است، اما آيا نبايد به سئوي ash cap فکر کنيم؟

 

همانطور که مي بينيد، من اولين پاراگراف را برداشتم و آن را در يک اسپينر قرار دادم و واقعاً کار را انجام نمي دهد، اينطور است؟ در واقع، خنده دار است. همچنين اين چيزي است که الگوريتم‌هاي گوگل آن را تشخيص داده و به دليل اشتباهات گرامري رتبه‌بندي را پايين مي‌آورند.در حال حاضر، در حالي که اين يک اسپينر رايگان است، مي‌توانيد مواردي را دريافت کنيد که کارشان کمي بهتر است، اما اگر زمان يا مهارت لازم براي انجام آن را نداريد، بهتر است روي يک نويسنده محتواي حرفه‌اي سرمايه‌گذاري کنيد.براي منافع علمي، من براي يک چرخش متن پولي ثبت نام کردم، که به شما اين امکان را مي دهد که خودتان را بازنويسي کنيد.

 

براي بسته‌اي که قيمت آن 47 دلار است، ترجيح مي‌دهم خودم آن را بازنويسي کنم، اگر چنين تمايلي داشته باشم، زيرا به سختي دشوار است. با اين حال، مي توانيد به مرحله بعدي برويد که به شما اجازه مي دهد تا نرم افزار کار را براي شما انجام دهد و در اينجا نتايج به دست مي آيد:در آخرين پست من، ما در مورد بهينه سازي موتور جستجو کلاه سفيد بحث کرديم و اينکه چرا اين روش موثرترين روش براي حرکت به سمت هدايت ترافيک وب سايت به يک وب سايت و کسب رتبه عالي در SERP است. ما به طور خلاصه به کلاه سياه پرداختيم و اينکه چرا اين يک عمل خطرناک است که احتمالاً يک وب‌سايت در رتبه‌هاي پايين افت مي‌کند، اما در مورد بهينه‌سازي موتور جستجو کلاه خاکستري چيست؟اگرچه کيفيت بهتري نسبت به اسپينر رايگان دارد، اما همچنان مشکلات خود را دارد و چيزي است که من از حضور در سايت خود خوشحال نمي شوم. نسخه پولي به شما امکان مي‌دهد تا از طريق Copyscape API منحصربه‌فرد بودن محتوا را بررسي کنيد، اما اين کار بر خطاهاي دستوري که Google برمي‌دارد غلبه نمي‌کند.

 

من هيچ پيوندي به اين اسپينرها اضافه نکرده‌ام، اگر احساس مي‌کنيد نياز به استفاده از آن‌ها داريد، به‌اندازه کافي آسان هستند.

 

لينک هاي خريد

يک توصيه: نکن. اگر متوجه شويد، جريمه دريافت خواهيد کرد، به همين سادگي است و تمام سرمايه گذاري که در سايت خود انجام داده ايد صفر خواهد بود. با اين حال، مي‌توانيد سايت خود را در فهرست‌هاي صنعت مربوطه فهرست کنيد، زيرا اين مورد تأييد شده است.

 

داستان هاي ترسناک زيادي در رابطه با ارسال مهمان وجود دارد و اگر اين به معناي خريد لينک است، اما اگر پول نقد رد و بدل نشود. او بي ربط است با اين حال، پيوندها را مي توان براي حمايت از رويدادها رد و بدل کرد (به عنوان مثال) و اين نيز مشکلي ندارد.

 

اتوماسيون رسانه هاي اجتماعي و خريد فالوور

در مورد اتوماسيون اجتماعي، من در مورد استفاده از ابزارهايي مانند Hootsuite يا Buffer براي زمان بندي پست ها صحبت نمي کنم. اينها ابزارهاي قانوني هستند که به صرفه جويي در وقت هنگام مديريت چندين حساب کمک مي کنند.

 

با اين حال، مي‌توانيد ابزارهاي ديگري را دريافت کنيد که 1000 کاربر رسانه‌هاي اجتماعي را به‌طور خودکار فالو مي‌کنند و آن‌ها را لغو مي‌کنند، بدون اينکه انگشتتان را بلند کنيد، فقط يک پنج به ازاي 5000. اين يکي از معدود مواردي است که در اينجا مي‌توان آن را کلاه کاملا خاکستري ناميد، زيرا ساخته نشده است. هنوز در ليست سياه گوگل قرار دارد، احتمالاً زيرا سيگنال هاي اجتماعي به تازگي براي موتورهاي جستجو مهم شده اند.

 

خريد فالوور ممکن است ايده خوبي به نظر برسد تا به نظر برسد که در ميان جمع هستيد، اما در واقع تنها به معناي عدم تعامل و خطر آلوده شدن هر فالوور واقعي به بدافزار در برخي موارد است. هيچ نکته مثبتي در آن وجود ندارد و به راحتي مي توان به کساني که چنين کرده اند گفت، زيرا آنها در توييتر دنبال کننده پر از پروفايل هاي بي چهره هستند. به دست آوردن فالوور به صورت ارگانيک لزوماً يک کار يک شبه نيست، اما در نهايت ارزش آن را دارد.

 

همه اينها به چه معناست؟

برخي از شرکت هاي سئو از تاکتيک هاي کلاه خاکستري استفاده مي کنند، اما بهترين ها اين کار را نمي کنند. مزيت کوتاه مدت، مانند کلاه سياه (و بسياري از اين تاکتيک ها با کلاه سياه همپوشاني دارند) براي کسب و کار طولاني مدت ايجاد نمي کند. در حالي که کلاه خاکستري ممکن است در ابتدا مقداري ترافيک براي شما ايجاد کند، دوام نخواهد آورد، به خصوص اگر گرفتار شويد.

 

 

پنالتي هاي گوگل

 

در اصل، با بازاريابي محتواي مدرن و سئو، کلاه سفيد برنده است. وب بسيار رقابتي است، همه ما اين را مي دانيم و بنابراين براي اينکه سيستم را شکست دهيم، بهترين راه کار با آن و سرمايه گذاري در آينده سايت است.

 

مانند هر چيز ديگري در زندگي، استفاده از ميانبرها براي رسيدن به جايي که مي خواهيد در حال حاضر باشيد، اغلب مسير شکست است. سئوي عالي، محتواي خوب و يک تجارت خوب برنامه ريزي شده، اين چيزي است که در نهايت به سايت شما مزيت رقابتي مي دهد.

 

 

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

 

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 217 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:33

بازاريابي وابسته چيست؟ تعريف و مثال

بازاريابي وابسته يک ترتيب بازاريابي است که در آن خرده فروش آنلاين به وب سايت ديگري کميسيون پرداخت مي کند. وب سايت ديگر براي فروش يا ترافيکي که از ارجاعات خود ايجاد مي کند کميسيون دريافت مي کند.

 

به عبارت ديگر، اين روشي است که وب سايت يا وبلاگ شما براي تبليغ محصولات شخص يا شرکت ديگري کميسيون دريافت مي کند. فروشنده براي محصولاتي که مردم مي خرند يا ارجاع به شما پول مي دهد. ارجاع‌ها بازديدکنندگاني هستند که از وب‌سايت شما بازديد مي‌کنند که به لطف شما به وب‌سايت فروشنده رفته‌اند. آنها با کليک بر روي پيوندي در وب سايت شما به آنجا رسيدند.

 

Spocket که به شما امکان مي دهد بهترين محصولات را براي بازاريابي از بين هزاران تامين کننده دراپ شيپينگ در سراسر جهان انتخاب کنيد و تا 450 دلار پورسانت مکرر دريافت کنيد، تعريف زير را از اين اصطلاح دارد:

 

"بازاريابي وابسته يک مدل کسب و کار است که در آن يک شرکت به وب سايت هاي شخص ثالثي که فروش يا سرنخ ايجاد مي کنند، پول پرداخت مي کند. ما به وب سايت هاي شخص ثالث به عنوان شرکت هاي وابسته اشاره مي کنيم. از زمان ظهور اينترنت، بازاريابي وابسته به طور قابل توجهي رشد کرده است.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاريابي وابسته - تقسيم درآمد

مروجين بازاريابي وابسته مي گويند که اين سيستم مبتني بر اشتراک درآمد است. اصطلاح «پرداخت به ازاي فروش» به معناي اشتراک درآمد است.

 

اگر فروشنده اي محصولي داشته باشد و بخواهد فروش بيشتري داشته باشد، مي تواند به مروجين انگيزه مالي ارائه دهد. براي مثال، برنامه هاي وابسته انگيزه مالي دارند.

 

 

 

نيل پاتل، يک سرمايه گذار فرشته انگليسي، در مورد بازاريابي وابسته مي گويد:

 

اگر محصولي نداريد و مي‌خواهيد پول دربياوريد، مي‌توانيد محصولي را که احساس مي‌کنيد ارزش دارد تبليغ کنيد و به عنوان يک بازارياب وابسته از آن درآمد کسب کنيد.»

 

سرمايه گذار فرشته کسي است که پول خود را در يک کسب و کار نوپا سرمايه گذاري مي کند. به عبارت ديگر، يک نوع سرمايه گذار خطرپذير، اما در اين مورد، از پول خود استفاده مي کنند.

 

بازاريابي وابسته - اينترنت

به گزارش Fix the Photo، از زمان ظهور اينترنت، بازاريابي وابسته رشد و تغيير چشمگيري داشته است.

 

خرده فروش آنلاين Amazon.com اين عمل را رايج کرد. با آمازون، وبلاگ نويسان و وب سايت ها پيوندهايي را به صفحه آمازون مستقيم مي کنند و اگر ارجاع منجر به فروش شود، هزينه اي دريافت مي کنند.

 

در آمازون و بيشتر موارد ديگر، بازاريابي وابسته يک برنامه بازاريابي عملکردي است که در آن فروش مشتريان براي يک محصول برون سپاري مي شود.

 

بررسي استراتژي‌هاي ساختن يک جامعه و ثروت هميشه در عصر ديجيتال عالي است. بسياري از انگيزه هاي ذهني را مي توان زير نظر آبراهام هيکس در جذب پول يافت. مي توانيد ببينيد که آيا براي شما کار مي کند يا خير.

 

بازاريابي وابسته قبل از اينترنت – مثال

براي مثال، يک فروشنده بيمه خانه به خانه، براي قرار ملاقات به فروشنده خانه به خانه ديگري پول مي دهد. آن فروشنده خانه به خانه مي رفت و براي شخصي که بيمه مي فروخت قرار ملاقات مي گذاشت.

 

شخصي که قرار ملاقات ها را ترتيب داده است يا به ازاي هر قرار ملاقات و يا به ازاي هر فروش پرداخت مي شود.

سه نوع پاداش اصلي

در اينجا سه ??نوع پاداش اصلي که بازاريابان وابسته استفاده مي کنند آورده شده است:

 

پرداخت به ازاي کليک: شرکت وابسته بازديدکننده را به وب سايت فروشنده هدايت مي کند. فروشنده هر بار که اين اتفاق مي‌افتد، صرف نظر از اينکه فروش رخ مي‌دهد، به شرکت وابسته پرداخت مي‌کند.

پرداخت به ازاي سرنخ: شرکت وابسته کسي را به وب سايت فروشنده هدايت مي کند. اين بار، آن شخص فرم تماس را پر مي کند. به عبارت ديگر، فروشنده اکنون اطلاعات شخصي خود را دارد. اين شخص اکنون يک "سرنخ" است. وابستگان براي هر سرنخ که توليد مي کنند پول دريافت مي کنند. همچنين ممکن است که سرنخ فرم را در وب سايت وابسته پر کرده باشد

پرداخت به ازاي فروش: فروشنده درصدي از قيمت فروش را به شرکت وابسته مي پردازد.

بازاريابي وابسته - مزايا و معايب

مانند بسياري از مدل هاي کسب و کار يا رويکردهاي بازاريابي، مزايا و معايبي نيز وجود دارد.

 

طرفداران

سرمايه گذاري لازم نيست شما محصولات پيشنهادي را بدون دخالت در ايجاد آنها "ايجاد" مي کنيد.

تنوع گسترده اي از کالاها براي انتخاب. براي مثال مي توانيد روي محصولاتي تمرکز کنيد که بيشترين پول را به شما مي دهند. از طرف ديگر، مي‌توانيد محصولاتي را انتخاب کنيد که بازديدکنندگان شما احتمالاً آن‌ها را خريداري مي‌کنند.

شما مسئول نيستيد. فروشنده، نه شما، مسئول، به عنوان مثال، خدمات مشتري، بازگشت و غيره است.

درآمد. اگر زياد بفروشيد، مي توانيد درآمد خوبي کسب کنيد.

اين ترتيب مانع از فروش کالاهاي خود نمي شود. اگر محصولات خود را مي فروشيد، همچنان مي توانيد کالاهاي ديگر را به عنوان يک شرکت وابسته بفروشيد.

منفي

شهرت شما تا حدي به عملکرد خوب يا بد يک کسب و کار ديگر بستگي دارد. اگر فروشنده در يک رسوايي درگير شود، کل ماجرا مي تواند تأثير منفي بر شما بگذارد.

مشتري مال شما نيست: هر بازديد کننده از سايت شما که در نهايت از فروشنده خريد مي کند، مشتري فروشنده است. در بسياري از موارد، زماني که آن مشتري دوباره خريد مي کند، از نظر مالي سودي نمي بريد.

دريافت برنامه وابسته مناسب آسان نيست: شانس انتخاب برنامه وابسته اشتباه زياد است. انتخاب محصول مناسب براي موفقيت مالي شما ضروري است. محصولات بسيار زيادي وجود دارد!

رقابت از ديگر شرکت هاي وابسته به ياد داشته باشيد که شما تنها وابسته نيستيد. ممکن است صدها يا حتي هزاران شرکت وابسته رقيب همان محصولاتي که شما هستيد را تبليغ کنند.

بازاريابي وابسته - افشاي رسانه هاي اجتماعي

در ايالات متحده، افراد مشهور رسانه هاي اجتماعي بايد بينندگان يا دنبال کنندگان خود را در مورد بازاريابي وابسته در صفحه خود مطلع کنند. با اين حال، محققان دانشگاه پرينستون دريافتند که چنين افشاگري بسيار نادر است.

 

آنها پيوندهاي بازاريابي وابسته را از 500000 ويديوي YouTube و 2.1 پين Pinterest استخراج کردند. آنها 3572 ويديوي يوتيوب و 18237 پين پينترست را با پيوندهاي وابسته شناسايي کردند.

 

محققان از اينکه متوجه شدند تعداد کمي از شخصيت‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي ترتيبات بازاريابي وابسته خود را افشا کرده‌اند شگفت‌زده شدند.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11138645
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1660553.page
https://independent.academia.edu/RobinGunn54
http://edu.fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KeanRoberts10
http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://behtarinyab.com/
https://git.isis.vanderbilt.edu/KeanRoberts10
http://jobs.ict-edu.uk/user/keanroberts10/
http://ict-edu.uk/user/keanroberts10/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=8c0900fb-d291-4da6-9d12-7f941f5bbbe1
https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/
زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 577 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:17

ماکان آريا پارسا به آموزش تجارت مي پردازد

 

دکتر ماکان آريا پارسا يکي از کارآفرينان برتر ايراني است که با راه اندازي چندين کسب و کار و مديريت خريدها و مشاغل مختلف توانسته صدها شغل دائمي و پايدار ايجاد کند.

 

اريک ريس، نويسنده و کارآفرين معروف، مي گويد:

 

من از موفقيت‌ها و شکست‌هاي خودم و ديگران آموختم؛ موفقيت يک کسب‌وکار نتيجه يک ژن خوب يا فقط قرار گرفتن در موقعيت مناسب نيست، در واقع موفقيت را مي‌توان با شناخت اشتباهات ديگران و اجتناب از آنها مهندسي کرد. "اين يعني موفقيت قابل آموزش است و مي توان آن را آموخت!"

 

با توجه به اين موضوع دکتر ماکان آريا پارسا که يکي از کارآفرينان برتر ايراني است و با راه اندازي چندين کسب و کار و مديريت کسب و کارهاي مختلف توانسته صدها شغل دائمي و پايدار ايجاد کند، برخي از اشتباهات رايج کارآفرينان در کسب و کار را آموزش مي دهد. .

 

اجازه دهيد از زبان خود دکتر ماکان آريا پارسا کارآفرين نمونه ايراني اين اشتباهات را که حاصل سال ها تجربه ايشان پس از ناکامي ها و موفقيت هاي فراوان است مرور کنيم. در پايان اين مقاله کوتاه با آنها بيشتر آشنا مي شويم.

 

اولين اشتباه | شما در هر بازاري موفق خواهيد شد!

 

هرگز نبايد از بهانه هايي مانند موفقيت محصول خود در بازار اول، تحقيقات بازاريابي، صحبت با مردم، شناخت مخاطبان و حتي نظرسنجي براي دريافت بازخورد آنها دست بکشيد.

 

تجربه به من نشان داده که دنياي بازاريابي پر از محصولات موفقي است که در بازارهاي مشابه شکست خورده اند!

 

اغلب اتفاق مي افتد که يک نوشيدني در ايالات متحده فروش خوبي دارد اما به دلايل مختلف در يک کشور اروپايي مانند فرانسه يا بريتانيا به فروش نمي رسد.

 

بسياري از مردم فکر مي کنند که اگر در يک بازار موفق شوند به اين معني است که همان محصول در بازارهاي بعدي بسيار موفق خواهد بود. اما در واقع اين يکي از بزرگترين اشتباهات کارآفرينان است.

 

اشتباه دوم | راه اندازي يک کسب و کار با شرکاي زيادي

 

در ابتدا، زماني که مي خواستم کسب و کار خود را راه اندازي کنم، براي شروع بسيار هيجان زده بودم و اين باعث شد که بخواهم با افراد زيادي شريک شوم. اما بعداً متوجه شدم که اين يکي از بزرگترين اشتباهات من بود ...

 

به نظر من، کارآفرينان به جاي شروع بزرگ و بحث برانگيز، بايد به آرامي شروع کنند و در صورت نياز به شريک، از تعداد کم شروع کنند. علاوه بر اين، بهتر است هر يک از شرکا مهارت هاي متفاوت و ارزشمندي داشته باشند که به نفع کسب و کار باشد.

 

اشتباه سوم | منتظر شروع!

 

من فکر مي کنم انتظار طولاني براي شروع و راه اندازي يک تجارت اشتباه بزرگي است که مرتکب شده ام، البته. به نظر من براي شروع نبايد ترديد کرد، بلکه بايد در کار غوطه ور شد و در طول زمان تکامل پيدا کرد.

ماکان آريا پارسا به آموزش تجارت مي پردازد

https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-23/1082358-%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

 

اشتباه چهارم | کاهش ارزش محصول

 

به نظر من استارت آپ بودن شرکت شما بهانه خوبي براي ورود به بازار محصولات بي کيفيت و کم ارزش نيست. شما بايد يک محصول عالي بسازيد و مطمئن شويد که مخاطبان شما از ارزش آن آگاه هستند.

 

البته در اين راه نبايد اسير کمال گرايي شويد و بخواهيد محصول هر چيزي را به بازار عرضه کنيد.

 

 

 

اشتباه پنجم | خرج کردن خيلي زياد يا خيلي کم

 

دو طرز فکر مهم در ميان کارآفرينان موفق وجود دارد:

 

در خرج کردن پول نقد وسواس داشته باشيد،

 

از سرمايه گذاري روي افراد مناسب و شرايط مناسب نترسيد.

 

نکته اصلي اين است که هر دوي اين نگرش ها در صورت افراط مي توانند منجر به شکست کسب و کار شما شوند! يک کارآفرين موفق مي داند که در تجارت نبايد بدون حساب خرج کرد و نبايد از خرج کردن در مواقع ضروري ترسيد.

 

همين الان به کسب و کار خود نگاهي بيندازيد و ببينيد کجا اين همه هزينه کرده ايد. همچنين ببينيد پس انداز شما به کجا منجر به عقب ماندگي کسب و کار شده است.

 

اشتباه ششم | همکاري با شرکت هاي غيرمتعهد

 

اکثر کسب و کارها پس از اندکي رشد، براي رشد و موفقيت نياز به همکاري با شرکت ها و افراد ديگر دارند. مثلا همکاري با يک شرکت طراحي سايت، سئو، حمل و نقل و ....

 

در اين ميان، کار با شرکت هاي غيرمتعهد تأثير مخربي بر تجارت دارد. نکته مهم اين است که يک قرارداد حقوقي صرف نمي تواند شرکت مقابل شما را وادار به انجام تمام تعهدات خود کند. بنابراين پيشنهاد مي‌کنم قبل از شروع، درباره مجموعه تحقيق کنيد، نمونه کارهاي خود را مرور کنيد و حتي از مشتريان قبلي آنها نظرسنجي کنيد.

 

 

 

 

اشتباه هفتم | بي توجهي به بازاريابي

 

يکي ديگر از اشتباهات کارآفرينان اين است که فکر مي کنند يک محصول خوب خودش را مي فروشد!

 

اگر قرار بود محصول خوب خود را بفروشد، مطمئناً شرکت هاي بزرگي مانند تويوتا، bmw و ساير شرکت ها را براي فروش محصولات ارزشمند خود بازاريابي نمي کرد!

 

شما بايد بدانيد که محصول شما هر چه باشد، نياز به بازاريابي دارد. اين بازاريابي ممکن است شامل بازاريابي محيطي، بازاريابي آنلاين، سئو، بازاريابي محتوا و موارد ديگر باشد.

ماکان-آريا-پارسا-کسب و کار-کسب و کار آموزش مي دهد

 

اشتباه هشتم | تيم نسازيد

 

هر صاحب کسب و کاري فکر مي کند که هيچ کس نمي تواند مانند خودش دلسوزي کند. خوب، مي توانيم بگوييم

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 18:30

عسل به عنوان داروي غرايز جنسي ؛ تقويت کننده طبيعي براي شيرين کردن زندگي عشقي شما

 

بله درست شنيديد، اين شهد طلايي شيرين از 500 سال قبل از ميلاد مسيح هنگامي که فيلسوف يوناني و پدر طب مدرن بقراط آن را براي افزايش قواي جنسي تجويز کرد، محرک محسوب مي شد. در زمان کتاب مقدس، فلسطين «سرزمين شير و عسل» بود که نشان دهنده فراواني برکت و باروري آن بود. اعتقاد بر اين است که عسل شهد آفروديت، الهه عشق، توليد مثل و زيبايي يونان باستان است. ابن سينا، شاعر ايراني قرن دهم ميلادي، عسل طبيعي را «غذاي غذاها، نوشيدني نوشيدني ها و داروي داروها» توصيف مي کند. همچنين توصيه کرد براي رفع ناتواني جنسي آن را با زنجبيل و فلفل مخلوط کرده و مصرف کنند. يک داستان قديمي همسران فرانسوي وجود دارد که نيش زنبور عسل مانند يک شات غوطه وري است. حتي در کاما سوترا به عسل اشاره شده است!

 

خيلي خوب به نظر مي رسد که درست باشد. بر خلاف داروهاي تقويت کننده قواي جنسي محبوب مانند مارچوبه و صدف خام، عسل خام مي تواند تقريباً هر چيزي را تقويت کند و بوي بد دهان را براي شما به ارمغان نمي آورد.

 

آيا عسل مي تواند طعم خوشمزه اي داشته باشد و زندگي جنسي شما را بهبود بخشد؟ آيا عسل واقعا يک داروي غرايز جنسي است؟ بياييد دريابيم!

 

فوايد عسل براي سلامتي و جنسي

 

سازمان غذا و دارو، يک محصول دارويي معتبر جنسي را اين گونه تعريف مي کند: "هر محصولي که داراي برچسب برانگيختن يا افزايش ميل جنسي باشد و يا عملکرد جنسي را بهبود ببخشد." ما دوست داريم در مورد فوايد سلامتي عسل خام به مردم بگوييم. پس منطقي است که اگر احساس سلامتي بيشتري داشته باشيد، به احتمال زياد عملکرد جنسي بهتري نيزخواهيد داشت ، درست است؟

 

کساني که از عسل به عنوان يک داروي غرايز جنسي حمايت مي کنند، تمايل دارند به بور و ويتامين B آن اشاره کنند. عسل حاوي بور است، يک ماده معدني کمياب که براي ساختن استخوان‌هاي قوي و بهبود هماهنگي عضلات استفاده مي‌شود. نتايج يک مطالعه ‌پزشکي در مجله باليني پزشکان را به اين نتيجه رساند که بور به طور مفيدي بر عملکرد بدن در توليد استروژن، تستوسترون و ويتامين D تأثير مي‌گذارد.

 

با اين حال، با توجه به واقعيت هاي سبز، تنها 7.2 ميلي گرم بور در هر کيلوگرم عسل وجود دارد. اين بدان معناست که براي 3 ميلي گرم بور، کمترين دوز فعال روزانه، به حدود نيم کيلوگرم عسل نياز داريد که بيشتر از کل شيشه است. اين مقدار زيادي براي مصرف است. غذاهايي مانند آلو و کشمش بيش از سه برابر مقدار بور دارند، اما هيچ کس آنها را به عنوان داروي غرايز جنسي در نظر نمي گيرد. به نظر ما،  وجود آلو در خورش واقعا يک شام رمانتيک را براي شما رقم خواهد زد.

 

عسل همچنين سرشار از ماده شيميايي به نام کريسين است. کريسين مانند بور از تبديل تستوسترون به استروژن جلوگيري مي کند. مطالعات نشان داده اند که اين مي تواند در کوتاه مدت باعث افزايش تستوسترون شود.

 

عسل و اکسيد نيتريک

 

برخي از مزاياي سلامتي عسل مخصوص مردان است. تحقيقات نشان مي دهد که فقط يک سوم اونس عسل مي تواند سطح اکسيد نيتريک خون را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. اکسيد نيتريک علاوه بر پيشگيري از بيماري هاي قلبي عروقي و بهبود اثربخشي تمرين، ماده شيميايي فعال کننده نعوظ آلت تناسلي نيز مي باشد. هنگامي که اکسيد نيتريک توسط رگ‌هاي خوني در حين فعاليت بدني و برانگيختگي آزاد مي‌شود، جريان خون افزايش مي‌يابد. به همين دليل است که بسياري از هوميوپات ها زنجبيل و عسل را براي اختلال نعوظ توصيه مي کنند.

 

يک شات انرژي

 

 

به ازاي هر قاشق غذاخوري عسل، 17 گرم کربوهيدرات مصرف مي کنيد. ما آن تقويت شيرين را دوست داريم! در قرار ملاقاتتان خواب آلود مي شويد؟ يک قاشق عسل برداريد.

 

عسل خام سرشار از ويتامين B2 (معروف به ريبوفلاوين) و ويتامين B1 (تيامين) است که هر دو با تبديل کربوهيدرات ها به قند به سوخت بدن کمک مي کنند و همچنين ويتامين B5 (اسيد پانتوتنيک) که در پلاسماي خون شما زندگي مي کند و در آنجا به بدن کمک مي کند. تعادل هورمون ها را به ياد داشته باشيد.عسل به عنوان قند متابوليزه مي شود بنابراين بر سطح قند خون شما تأثير مي گذارد. به هر حال افزايش انرژي نوعي برانگيختگي است.

 

منشا ماه عسل

 

در حالي که ريشه کلمه ماه عسل به طور گسترده مورد بحث است (با قطعات فولکلور زيادي همراه با آنها)، يک توضيح به باروري عروس در ماه اول ازدواج مرتبط است. در طول قرون وسطي قرن پنجم، بابلي ها به تازه عروس‌ها مقداري از  عسل و آب هديه مي‌دادند. بنابراين اين ذخيره براي آنها يک ماه کامل دوام مي آورد (و اميدواريم به اين زوج کمک کند که در آن چرخه باردار شوند). در حالي که عسل به خودي خود هيچ تأثيري بر باروري ندارد (که ما از آن آگاه هستيم)، مي تواند بر فعاليت جنسي تأثير بگذارد.

 

عشق ناب خود را نشان دهيد

 

 

همانطور که کشف کرديم، تئوري هاي زيادي (برخي مبتني بر شواهد، برخي ديگر نه چندان زياد) در مورد اينکه آيا عسل يک داروي غرايز جنسي است يا نه وجود دارد. عسل خام به تنهايي فوايد زيادي دارد که نمي توانيد از خوردن آن احساس خوبي نداشته باشيد. فرقي نمي‌کند عسل را به عنوان يک داروي تقويت‌کننده جنسي در نظر بگيريد يا نه، آن را به عنوان يک هديه رمانتيک فوق‌العاده براي عزيزتان در نظر بگيريد. اين هديه اي است که ما معتقديم آنها عاشق آن خواهند شد.

 

https://profile.hatena.ne.jp/BobbyMiller/

http://www.wikidot.com/user:info/bobbymiller

http://www.authorstream.com/BobbyMiller4/

https://weheartit.com/BobbyMiller4

https://www.magcloud.com/user/bobbymiller4

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/155993.page

https://sketchfab.com/BobbyMiller4

https://www.allnumis.com/user/profile/bobbymiller4

https://list.ly/bobbymiller4/

https://gab.com/BobbyMiller4

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:17

داکرومات چيست

داکرومات اصلي ترين پوشش معدني است که بيشتر در توربين هاي بادي، کاميون هاي سنگين، دريايي، کشاورزي، تجهيزات ساختماني و صنايع هوافضا و غيره استفاده مي شود.

يک پوشش داکرومات با کيفيت خوب داراي ويژگي هاي مختلفي مانند حفاظت در برابر خوردگي چهار طرفه، حفاظت از عمل گالوانيکي و غيرفعال شدن است. اکسيدهاي روي و کربنات‌ها مي‌توانند به ناحيه آسيب‌ديده بروند و پوشش را بازسازي کنند، اين امر خود ترميم پوشش داکرومات را امکان‌پذير مي‌کند.

پوشش داکرومات مزاياي مختلفي را ارائه مي دهد. داکرومات 5-7 ميکرون و داکرومات L 7-9 ميکرون است. پوشش داکرومات نيازي به تردي هيدروژني، اسيد شويي يا آبکاري الکتريکي ندارد. مواد تشکيل دهنده دو فلز مقاوم در برابر خوردگي هستند. ماهيت معدني آن را در برابر حلال هاي آلي مقاوم مي کند. پوشش داکرومات مقاوم در برابر حرارت و رسانا است. مقاومت در برابر پاشش نمک است. در برابر خوردگي محافظت بيشتري نسبت به روي دارد. جدا از تمام اين ويژگي ها، پوشش داکرومات داراي مزاياي زيست محيطي نيز مي باشد، زيرا از فلزات غير سمي تشکيل شده است. از آنجايي که بر پايه آب است، عاري از ساير حلال هاي سمي است

انواع  پوشش داکرومات بر اساس خواص

BASECOAT: اين روکش از فلکس آلومينيوم روي با کلاسورهاي مختلف به رنگ نقره اي ساخته شده است.

داکرومات 310/320: اين روکش آلومينيوم روي مبتني بر کروم شش ظرفيتي است. آنها در بست ها، مهره ها، فنرها، گيره هاي شلنگ و غيره استفاده مي شوند.

داکرومات 500: اين روکش آلومينيوم روي مبتني بر کروم شش ظرفيتي است که خود روغن کاري مي شود و در اتومبيل، ساختمان، آسياب بادي و غيره استفاده مي شود.

Geomet 720: اين روکش ورقه اي آلومينيومي بر پايه سيليکات است که کاملاً عاري از کروم است. در بست ها، مهره ها، فنرها، گيره هاي شلنگ، خودرو و ساخت و ساز استفاده مي شود.

Geomet 321: اين نيز پوشش ورقه‌اي آلومينيوم روي مبتني بر سيليکات است

کاملا عاري از کروم در بست ها، مهره ها، فنرها، گيره هاي شلنگ، خودرو و ساخت و ساز استفاده مي شود.

Geomet 500: اين نيز پوشش ورقه‌اي آلومينيوم روي سيليکات است

کاملاً عاري از کروم است، خود روغن کاري مي شود. مورد استفاده در خودرو، ساخت و ساز، آسياب بادي و غيره

Geomet 320/360: اين يکي ديگر از پوشش هاي ورقه اي آلومينيوم روي پايه سيليکات است که کاملاً عاري از کروم است. محتواي آلومينيوم بالايي دارد و مقاومت حرارتي بهتري را ارائه مي دهد. به خصوص براي ديسک ترمز استفاده مي شود.

به دليل خواص، کاربردها و مزاياي آن، انواع مختلف پوشش هاي داکرومات تقاضاي زيادي در بازار دارند. توليد کنندگان زيادي

انواع داکرومات

پوشش داکرومات داراي کاربر هاي بسيار وسيع و ارزشمندي در صنعت ميباشد ، مقاومـت بسـ?ار   با? در برابر خوردگ? ، حرارت ، عدم ا?جـاد تـردي ه?ـدروژن?، سازگاري با پوشش هاي بعدي و مقاومـت بـ? نها?ـت در برابـر خوردگ?گالوان?ک از جمله آنها ميباشد . براي مثال در کشور ژاپن شرکت هاي تول?د کننده خودرو ، اکثر قطعات خودرو را با پوشش داکرومات پوشش دهي  م? کنند ، هم چن?ن براي ابزار آ?ت جنگـ? در ايالات متحده آمريکا  ، اسـتانداردهاي نظـام?  بر اساس پوشش داکرومات (MIL-C-87115 Dacrotized) بــهمنظــور ا?جــاد  مقاومت در برابر خوردگ? در نظر گرفته شده است . در مهندس? شهرسازي ا?نپوشش به عنوان ?ک فرآ?ند اصل? در پروژه هاي ساخت تونل ، بزرگراه و پروژه هاي ب?شمار ساخت مترو بـه کـار رفته و ميرود
محلول داکرومات ?ک ماده محلول درآب حاوي مواد تفلون?، ذرات ر?ز روي، آلـوم?ن?م ، cro3،cr2o3 و غ?ـره  است. مواد تفلون?،mcro3 وmcr2o3 به شکل غ?ر محلول در آب به عنوان چسببراي به هم پ?وسـتن  ذرات ر?ز روي و آلوم?ن?م که در چند?ن ??ه ورقه ورقه ميباشد براي ا?جاد?ک ??ه پوشش? به کار م? رود .

پوشش داکرومات
ح?ل در منطقه پ?شگرم کوره پخت در دماي 100 درجه سانتيگراد بخار شده و مواد روي قطعه خشک مـ? شـود  . و در دمـاي  حدود 320 الي 350 درجه سانتيگراد پودرهاي آلوم?ن?م و روي کام?"روي قطعه پخت م? شود و ا?ن ??ه مانع? محکـم بـ?ن قطعـه و اکس?ژن و رطوبت ا?جاد م? کند.اس?د کروم در پوشش داکرومات مثل روي سطح آهن را غ?ر فعـال مـ? کنـد   . ضمنا" سطح آهن با س?ستم آند قربان?شونده روي محافظت م? شود
از کاربردهاي متنوع پوشش داکرومات در صنعت ميتوان به موارد زير اشاره نمود :

-
صنعت خودرو :
پيچ و مهره ، واشر ، لوله هاي آب ، فنر ، بست ، قطعات پرسي و ...
-
صنايع دريايي :
قطعات خارجي موتور ، بست ها و لوله هاي آب ، تجهيزات سبک ، زنجير ها و ....  
 
-
صنايع ريلي :
پيچ و مهره ، واشر ، بست ، ريل ، فنر و ...

-
صنايع کشاورزي و گلخانه اي :
يچ،مهره،واشر،بست ريل،قطعات پرسي و قطعات در مجاورت آب و رطوبت
- نيروگاه ها و تاسيسات انتقال نيرو :
يراق آلات ، پيچ،مهره،واشر،اتصالات و...     

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:42

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت

معراج هم در دسته بهترين شرکت هاي هواپيمايي کشور قرار مي گيرد. اين شرکت هواپيمايي يکي از خوش قول ترين شرکت هاي هواپيمايي کشور است و اين خوش قولي به دليل تاخير بسيار اندک پروازهاي اين ايرلاين است. علاوه بر اين به دليل فعاليت گسترده اين ايرلاين در مقاصد مختلف داخلي و بين المللي و ناوگان نسبتا بزرگ اين ايرلاين مي توان معراج را يکي از بهترين شرکت هاي هواپيمايي کشور دانست.

eee_9ctk.jpg

علاوه بر اين معراج در زمينه تعميرات هواپيماها نيز دست قدرتمندي داشته و موفق به کسب گواهينامه مديريت تداوم صلاحيت پروازي شده است. اين گواهينامه براي اولين بار توسط معراج به دست آمد. خدمات غذايي و کترينگ قابل قبول اين ايرلاين از ديگر مواردي است که باعث رضايت خاطر مسافران پروازهاي اين ايرلاين شده است.

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي وگردشگري يکي از شرکت مسافرتي خصوصي در تهران مي باشد که با همکاري بسيار نزديک با شرکت هواپيمايي معراج شروع به فعاليت کرده است .

فعاليت اين شرکت در زمينه تنظيم برنامه هاي سفر ، اخذ ويزا ، فروش پروازهاي داخلي وخارجي ، فعاليت در حوزه گردشگري ، مجري مستيقم تورهاي داخلي و خارجي ، زميني و هوايي و صدور بيمه نامه مسافرتي مي باشد. اين شرکت با داشتن اطلاعاتي کامل در زمينه تورهاي مسافرتي و داشتن کارکناني کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفري لذت بخش را براي مسافرين خود فراهم مي سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع : شهران گشت

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 546 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 4:50

مواقع بسياري پيش مي آيد که تمام زحمات يک باغدار با يک اشتباه يا عدم استفاده اصولي از کود و يا سموم نتايج مطلوبي نخواهد داد. جهت دستيابي به نتايج مطلوب تا انتهاي مطلب همراه ما باشيد.

دلايل خشک شدن نهال گردو

خشک شدن نهال گردو مي‌تواند دلايل متعدد و زيادي داشته باشد. نهال گردو به عنوان يکي از پرسودترين راه‌ هاي درآمد باغ داران شناخته مي شود. اما اين نهال به دليل حساسيت هايي که دارد، براي رسيدن به عملکرد مناسب و صحيح نيازمند رسيدگي مداوم است. رسيدگي هايي که بايد شرايط و ويژگي هاي درستي داشته باشند تا از خشک شدن نهال گردو جلوگيري کنند.

گردو به عنواني يکي از قديمي ترين و مقدس ترين درخت هاي تاريخ بشريت شناخته مي شود. در يونان باستان پس از ازدواج، شاخ و برگ هاي درخت گردو را به زير پاي تازه عروس و داماد مي ريختند تا آن ها را از طلسم و جادو رها سازند و به سوي خوشبختي بروند. بسياري از ديرينه شناسان آسياي غربي و هيماليا را به عنوان منشا درخت گردو مي شناسند.

در کشورمان ايران نيز درخت گردو در بسياري از مناطق کشور حضور دارد و احتمالا کهن ترين نوع آن به شهرکرد برگردد. درختي، در شهر اورگان که بعضي قدمت کاشت آن را به بيش از 1400 سال پيش نسبت مي دهند.

مغر گردو داراي پروتئين، آب، چربي، قند، ويتامين و املاح معدني است. گردو در مقدار فسفر با برنج، ماهي و حتي تخم مرغ برابر است. هم‌ چنين برگ و پوست گردو نيز مقوي اند و براي تصفيه خون مفيد اند. گردو از ديرباز تا کنون پرورش داده مي شده و احتمالا توسط سپاه اسکندر به اروپا برده شده است.

اين درخت داراي دو نوع نر و ماده است که آن را در دسته گياهان دو پايه اي قرار مي دهد. اين درخت پراکندگي گسترده اي در نقاط مختلف آن دارد و از مرکز و شرق اروپا تا قفقاز، شمال و مرکز ايران، دامنه هيماليا، چين، ژاپن را شامل مي‌ شود. هم چنين گونه هايي از درخت گردو در آمريکاي شمالي و جنوبي نيز موجود است. تنها جنگل طبيعي باقي مانده از اين نوع درخت، هم اکنون در کشور قرقيزستان قرار دارد.

در اين مقاله ما سعي داريم تا ده علت خشک شدن نهال گردو را به شما اطلاع بدهيم و کمک کنيم تا با پيش گيري از آن ها نهالي شاداب و مناسب داشته باشيد. با ماه همراه باشيد.

عوامل موثر براي پيشگيري از خشک شدن نهال گردو

  • جا و مکان مناسب حياتي است!

نهال گردوي خود را در خاک حاصل خيز و با زه کشي خوب که سايه کامل از نور آفتاب تا سايه جزئي را شامل مي‌شود، بکاريد. اين درختان ريشه عميقي دارند و براي رشد مناسب ريشه شان به حداقل 1.5 متر خاک نفوذپذير نياز دارند.

  • آب کافي فراموش نشود!

يک تپه خاک به ارتفاع 10 سانتي متر در اطراف محيط بيروني ريشه دفن شده ايجاد کنيد. مخزن به دست آمده را با آب پر کنيد. منتظر بمانيد تا آب از طريق خاک تخليه شود ، سپس هرگونه فرورفتگي حاصل را با خاک اضافي پر کنيد. در حالي که خاک مرطوب است، آن را خم نکنيد. آبياري غلط يکي از مهم ترين علت هاي خشک شدن نهال گردو است. گردوي جوان را يک بار در هفته از بهار تا اواخر تابستان آبياري کنيد. از شلنگ باغ يا شلنگ خيس کننده براي درخت خود استفاده کنيد و در هر جلسه آبياري بين 11 تا 19 ليتر آب در اولين سال رشد به نهالتان بدهيد. گردوهاي تثبيت شده را هر دو تا سه هفته آبياري کنيد. توجه داشته باشيد که روش غرقابي براي نهال شما بسيار ويرانگر است.

  • آيا کود کافي داده ايد؟

در اوايل بهار درختان گردو را کوددهي کنيد. دانشگاه کاليفرنيا پيشنهاد مي کند با استفاده از 3.5 تا 5.5 کيلوگرم کود حاوي سولفات آمونيوم به درخت خود نيتروژن بدهيد. کود را در زير سايبان بپاشيد و مواد را حداقل 30 سانتي متر از تنه درخت دور نگه داريد. بلافاصله به خاک تازه تصفيه شده يک آب درست و حسابي بدهيد تا از خشک شدن نهال گردو جلوگيري کنيد.

  • آفات را فراموش نکنيد!

اطراف پايه درخت خود را از هرگونه علف هرز دور نگه داريد. علف هرز با گردو از نظر رطوبت و مواد مغذي خاک رقابت مي کند و باعث جذب اين مواد مي شود. علف‌ هاي هرز اغلب آفات حشرات مانند شته ها، کرم ها و کنه هاي عنکبوتي را جذب مي کنند که اين آفات مي توانند باعث خشک شدن نهال گردو شوند.

  • نهال استاندارد و سالم تهيه کنيد

يکي از نکات بسيار حياتي براي جلوگيري از خشک شدن نهال گردو انتخاب و استفاده از نهال استاندارد و سالم است. ضعف و مشکلات نهال ها باعث اختلال در رشد و بازدهي آن ها مي شود. خريد نهال از نهالستاني معتبر مثل اکين نهال اين تضمين را به شما ميدهد.

  • آب و هوا را فراموش نکنيد!

شرايط اقليمي بسيار در رشد نهال موثر هستند. نهال گردو به شدت به تغيير آب و هوايي حساس است و اين تغييرات مي‌تواند بر آن موثر باشد. فرضا حضور در آب و هواي بسيار سرد و يا خيلي گرم مي‌تواند باعث خشک شدن نهال گردو بشود. در هنگام سرمازدگي، استفاده از کودهاي فسفر، پتاسه و اسيدآمينه مي تواند موجب کاهش خسارات و آسيب ها شود

  • آفتاب سوختگي، سيل و باد؛ دشمنان نهال

در هنگام بارندگي بايد نهال را از غرقاب شدن نجات بدهيد. براي جلوگيري از آفتاب سوختگي نهال با رنگ سفيد تنه آن رنگ کنيد. هم‌ چنين در هنگام وزش باد از قيم براي نهال خود استفاده کنيد.

  • بهتر است سراغ نهال پيوندي نرويد!

تحقيقات نشان مي دهد که حدود 90 درصد نهال هاي پيوندي پس از گذشت 7 الي 8 سال از زير قسمت پيوندي دچار مشکل مي شوند. اين نهال ها معمولا در سال دهم خشک مي شوند. استفاده از نهال درست احتمال خشک شدن نهال گردو شما را کاهش مي دهد.

حدود 90 درصد نهال هاي پيوندي پس از گذشت 7 الي 8 سال از زير قسمت پيوندي دچار مشکل مي شوند. اگر تصميم به خريد نهال بسيار با کيفيت در کشور هاي همسايه همچون ترکيه داريد ميتوانيد از fidandeposu سايت استفاده کنيد.

  • بيماري بلايت

از اين بيماري خانمان سوز غافل نشويد. بيماري بلايت که بر روي برگ علامت سوختگي ايجاد مي کند و موجب سياه شدن برگ آن مي شود. اين بيماري باکتريايي با آلوده کردن برگ گردو و پوست سبز گردو آن را تحت تاثير قرار مي دهد و مي تواند باعث خشک شدن نهال گردو يا  حداقل باعث خشک شدن برگ آن شود.

  • غلظت عنصر بر

افزايش غلظت عنصر بر در خاک موجب ايجاد حاشيه هاي سياه بر روي برگ يا گاها نقطه هاي قهوه اي بر روي آن مي شود. براي حل اين مشکل مي توان از آبياري نهال با آبي با غلظت بر پايين يا آبياري شيرين استفاده نمود. لازم به توضيح است که در بعضي از مواقع عناصر ديگر مانند فسفر و پتاسيم نيز در خشکي برگ گردو موثر اند.

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 194 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:32

 

خطر النوم في وقت متأخر

ولكن إذا كنت تستمع إلى ساعة جسمك وتتصرف وفقًا لها ، فهل ستفيد جسمك؟

 

المشكلة هي أن العديد من الأشخاص الذين هم على قيد الحياة في الليل يحاولون التصرف وفقًا لإيقاع الساعة البيولوجية للجسم ويستيقظون عند الفجر. على سبيل المثال ، استيقظ في الهواء الطلق ، واذهب إلى العمل مبكرًا وقم بإنهاء عملك. تمتع بأكبر قدر من الكفاءة في العمل ثم عد إلى المنزل وابقَ مستيقظًا حتى الساعة 2 مساءً.

 

يمكن أن تكون هذه الدورة بالتأكيد الأكثر مثالية. لهذا السبب ، في هذا القسم من قسم الصحة الرطبة ، سوف نقدم لك تأثيرات النوم في وقت متأخر من الليل ، والتي ستكون مفيدة بالتأكيد.

 

مشاكل الاستيقاظ ليلا

مضاعفات النوم في وقت متأخر من الليل

انخفاض المناعة

 

إذا كنت مصابًا بنزلة برد أو إنفلونزا في أي وقت من السنة ، فإن طريقة نومك يمكن أن تحسن تعافيك بشكل كبير. قلة النوم تعطل بالتأكيد جهاز المناعة ، بالإضافة إلى أنها تقلل من القدرة على محاربة الفيروس.

السمنة وزيادة الوزن مع تأخر النوم

 

قلة النوم تعني زيادة الوزن. تشير الدراسات إلى أن الأشخاص الذين ينامون أقل من 7 ساعات في الليلة يعانون من زيادة الوزن أكثر من أولئك الذين يحصلون على قسط كافٍ من النوم لأن اضطرابات النوم تخفض مستويات الليبتين ، وهي مادة كيميائية تجعلك تشعر بالشبع. كما أنه يزيد من مستوى هرمون الجريلين ، وهو هرمون يحفز الجوع.

 

السمنة وزيادة الوزن

انخفاض الصحة العقلية

 

يتسبب قلة النوم ليلاً في حدوث ارتباك وتقلبات مزاجية قد يكون لها آثار طويلة الأمد من الاكتئاب والقلق. عندما يعاني الناس من مشاكل عقلية ، يجب عليهم التحقق من عادات نومهم. ربما ينام معظمهم أقل من 6 ساعات في الليلة.

الإصابة بمرض السكري بسبب قلة النوم

 

تشير الدراسات إلى أن الأشخاص الذين ينامون أقل من 5 ساعات في الليلة هم أكثر عرضة للإصابة بمرض السكري ، ونتيجة لذلك ، يمكن أن يؤدي الحرمان من النوم إلى الإصابة بمرض السكري من النوع 2 لأن جسمك غير قادر على استخدام الجلوكوز وتحويله إلى طاقة.

 

الإصابة بمرض السكري

انخفاض الرغبة الجنسية عن طريق النوم في وقت متأخر

 

الرجال والنساء الذين لا يحصلون على قسط كافٍ من النوم في الليل لديهم رغبة جنسية أقل. الرجال الذين يعانون من انقطاع النفس النومي ، وهو اضطراب يسبب مشاكل في التنفس أثناء النوم ، يجعل الشخص ينام. عادة ما يكون لدى هؤلاء الأشخاص مستويات أقل من هرمون التستوستيرون ، مما يقلل من الرغبة الجنسية لديهم.

خطر الإصابة بمتلازمة التمثيل الغذائي

 

يسبب السهر ليلاً مشاكل مثل قلة النوم وقلة النوم وحتى تناول الطعام في ساعات غير مناسبة ، مما يؤدي في النهاية إلى تغيرات التمثيل الغذائي والتمثيل الغذائي في الجسم. يعد التعود على نمط نوم مناسب وفي الوقت المناسب عاملاً مهمًا في تقليل مخاطر متلازمة التمثيل الغذائي ودهون البطن وبالتالي تقليل مخاطر الإصابة بالنوبات القلبية والسكتة الدماغية والسكري.

العقم هو أحد مضاعفات الأرق

 

تعد الحاجة إلى بذل الكثير من الجهد في الإنجاب أحد مضاعفات الأرق لدى الرجال والنساء على حدٍ سواء. على ما يبدو ، يمكن للنوم المنتظم أن يحسن هذه المشكلة.

النوم المتأخر يسبب مشاكل في القلب

 

يمكن أن يسبب الاستيقاظ ليلاً مشاكل في القلب وارتفاع ضغط الدم وارتفاع مستويات بعض المواد الكيميائية التي تسبب الالتهاب وتضغط على القلب.

 

مشاكل قلبية

صداع وألم في الظهر مع النوم في وقت متأخر من الليل

 

قد يتكيف الجسم مع الحرمان من النوم ليلاً وقد لا يفعل ذلك أبدًا. الخلود إلى الفراش في وقت متأخر من الليل يمكن أن يسبب الصداع وأحيانًا آلام الظهر التي تؤثر عليك لأكثر من نصف اليوم. قد يكون نفس الصداع هو سبب السعال والحمى الخفيفة لدى بعض الناس.

النوم المتأخر وقلة التركيز

 

عندما لا يرتاح الدماغ بشكل كافٍ ، ينخفض ??التركيز عند القيام بالعمل والدراسة والتواصل مع الآخرين. في الواقع ، كما هو مذكور في قسم Moist Health ، تشعر وكأنك لم تركز أبدًا وأنك تحدق فقط في الناس وتبدو مثل الحمقى. كما أنه يسبب تقلبات مزاجية. لذلك إذا كنت تنام في وقت متأخر من الليل وحصل زميلك في العمل على قسط كافٍ من النوم ، فربما تكون دائمًا وراءهم.

 

ليلة الصحوة

قلة السعادة بسبب النوم المتأخر

 

يحتاج البشر إلى إفراز الدوبامين ليكونوا سعداء. عندما تنام في وقت متأخر من الليل ، لا يتم إنتاج هذه المادة الكيميائية ، ونتيجة لذلك ، يكون الجسم ناقصًا فيها ويشعر بالحزن والاستياء اللاوعي ، وهو ما يمكن اعتباره أحد الآثار الجانبية الرئيسية للنوم الليلي.

تعطيل عادات الأكل بالنوم المتأخر

 

الذهاب إلى الفراش في وقت متأخر من الليل يعطل بالتأكيد النظام الغذائي وقد يجعل الأشخاص النحيفين أكثر نحافة. التخسيس الذي لا تتوقعه إطلاقا ونتيجة لذلك يضر بجهاز المناعة.

 

لذلك مع كل ما قيل ، اعتد دائمًا على الذهاب للنوم قبل الساعة 12 ليلاً لأنك بعد الساعة 12 ليلاً ستعاني من هذه الآثار الجانبية.

منبع :

https://llk.dk/8m0opd

 

https://t.ly/SwlZ

 

http://fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:SheenaBonilla1

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:SheenaBonilla1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://anieh.com/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://anieh.com/

http://jobs.ict-edu.uk/user/sheenabonilla1/

http://ict-edu.uk/user/sheenabonilla1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=cc6d0de0-dcf4-428e-9a2c-4ae004f5c788

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://anieh.com/

 

 https://anieh.com/category/%d8%a7%d9%84%d8%b5%d8%ad%d8%a9/

 

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 189 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:17

 

خطر النوم في وقت متأخر

ولكن إذا كنت تستمع إلى ساعة جسمك وتتصرف وفقًا لها ، فهل ستفيد جسمك؟

 

المشكلة هي أن العديد من الأشخاص الذين هم على قيد الحياة في الليل يحاولون التصرف وفقًا لإيقاع الساعة البيولوجية للجسم ويستيقظون عند الفجر. على سبيل المثال ، استيقظ في الهواء الطلق ، واذهب إلى العمل مبكرًا وقم بإنهاء عملك. تمتع بأكبر قدر من الكفاءة في العمل ثم عد إلى المنزل وابقَ مستيقظًا حتى الساعة 2 مساءً.

 

يمكن أن تكون هذه الدورة بالتأكيد الأكثر مثالية. لهذا السبب ، في هذا القسم من قسم الصحة الرطبة ، سوف نقدم لك تأثيرات النوم في وقت متأخر من الليل ، والتي ستكون مفيدة بالتأكيد.

 

مشاكل الاستيقاظ ليلا

مضاعفات النوم في وقت متأخر من الليل

انخفاض المناعة

 

إذا كنت مصابًا بنزلة برد أو إنفلونزا في أي وقت من السنة ، فإن طريقة نومك يمكن أن تحسن تعافيك بشكل كبير. قلة النوم تعطل بالتأكيد جهاز المناعة ، بالإضافة إلى أنها تقلل من القدرة على محاربة الفيروس.

السمنة وزيادة الوزن مع تأخر النوم

 

قلة النوم تعني زيادة الوزن. تشير الدراسات إلى أن الأشخاص الذين ينامون أقل من 7 ساعات في الليلة يعانون من زيادة الوزن أكثر من أولئك الذين يحصلون على قسط كافٍ من النوم لأن اضطرابات النوم تخفض مستويات الليبتين ، وهي مادة كيميائية تجعلك تشعر بالشبع. كما أنه يزيد من مستوى هرمون الجريلين ، وهو هرمون يحفز الجوع.

 

السمنة وزيادة الوزن

انخفاض الصحة العقلية

 

يتسبب قلة النوم ليلاً في حدوث ارتباك وتقلبات مزاجية قد يكون لها آثار طويلة الأمد من الاكتئاب والقلق. عندما يعاني الناس من مشاكل عقلية ، يجب عليهم التحقق من عادات نومهم. ربما ينام معظمهم أقل من 6 ساعات في الليلة.

الإصابة بمرض السكري بسبب قلة النوم

 

تشير الدراسات إلى أن الأشخاص الذين ينامون أقل من 5 ساعات في الليلة هم أكثر عرضة للإصابة بمرض السكري ، ونتيجة لذلك ، يمكن أن يؤدي الحرمان من النوم إلى الإصابة بمرض السكري من النوع 2 لأن جسمك غير قادر على استخدام الجلوكوز وتحويله إلى طاقة.

 

الإصابة بمرض السكري

انخفاض الرغبة الجنسية عن طريق النوم في وقت متأخر

 

الرجال والنساء الذين لا يحصلون على قسط كافٍ من النوم في الليل لديهم رغبة جنسية أقل. الرجال الذين يعانون من انقطاع النفس النومي ، وهو اضطراب يسبب مشاكل في التنفس أثناء النوم ، يجعل الشخص ينام. عادة ما يكون لدى هؤلاء الأشخاص مستويات أقل من هرمون التستوستيرون ، مما يقلل من الرغبة الجنسية لديهم.

خطر الإصابة بمتلازمة التمثيل الغذائي

 

يسبب السهر ليلاً مشاكل مثل قلة النوم وقلة النوم وحتى تناول الطعام في ساعات غير مناسبة ، مما يؤدي في النهاية إلى تغيرات التمثيل الغذائي والتمثيل الغذائي في الجسم. يعد التعود على نمط نوم مناسب وفي الوقت المناسب عاملاً مهمًا في تقليل مخاطر متلازمة التمثيل الغذائي ودهون البطن وبالتالي تقليل مخاطر الإصابة بالنوبات القلبية والسكتة الدماغية والسكري.

العقم هو أحد مضاعفات الأرق

 

تعد الحاجة إلى بذل الكثير من الجهد في الإنجاب أحد مضاعفات الأرق لدى الرجال والنساء على حدٍ سواء. على ما يبدو ، يمكن للنوم المنتظم أن يحسن هذه المشكلة.

النوم المتأخر يسبب مشاكل في القلب

 

يمكن أن يسبب الاستيقاظ ليلاً مشاكل في القلب وارتفاع ضغط الدم وارتفاع مستويات بعض المواد الكيميائية التي تسبب الالتهاب وتضغط على القلب.

 

مشاكل قلبية

صداع وألم في الظهر مع النوم في وقت متأخر من الليل

 

قد يتكيف الجسم مع الحرمان من النوم ليلاً وقد لا يفعل ذلك أبدًا. الخلود إلى الفراش في وقت متأخر من الليل يمكن أن يسبب الصداع وأحيانًا آلام الظهر التي تؤثر عليك لأكثر من نصف اليوم. قد يكون نفس الصداع هو سبب السعال والحمى الخفيفة لدى بعض الناس.

النوم المتأخر وقلة التركيز

 

عندما لا يرتاح الدماغ بشكل كافٍ ، ينخفض ??التركيز عند القيام بالعمل والدراسة والتواصل مع الآخرين. في الواقع ، كما هو مذكور في قسم Moist Health ، تشعر وكأنك لم تركز أبدًا وأنك تحدق فقط في الناس وتبدو مثل الحمقى. كما أنه يسبب تقلبات مزاجية. لذلك إذا كنت تنام في وقت متأخر من الليل وحصل زميلك في العمل على قسط كافٍ من النوم ، فربما تكون دائمًا وراءهم.

 

ليلة الصحوة

قلة السعادة بسبب النوم المتأخر

 

يحتاج البشر إلى إفراز الدوبامين ليكونوا سعداء. عندما تنام في وقت متأخر من الليل ، لا يتم إنتاج هذه المادة الكيميائية ، ونتيجة لذلك ، يكون الجسم ناقصًا فيها ويشعر بالحزن والاستياء اللاوعي ، وهو ما يمكن اعتباره أحد الآثار الجانبية الرئيسية للنوم الليلي.

تعطيل عادات الأكل بالنوم المتأخر

 

الذهاب إلى الفراش في وقت متأخر من الليل يعطل بالتأكيد النظام الغذائي وقد يجعل الأشخاص النحيفين أكثر نحافة. التخسيس الذي لا تتوقعه إطلاقا ونتيجة لذلك يضر بجهاز المناعة.

 

لذلك مع كل ما قيل ، اعتد دائمًا على الذهاب للنوم قبل الساعة 12 ليلاً لأنك بعد الساعة 12 ليلاً ستعاني من هذه الآثار الجانبية.

منبع :

https://llk.dk/8m0opd

 

https://t.ly/SwlZ

 

http://fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:SheenaBonilla1

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:SheenaBonilla1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://anieh.com/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://anieh.com/

http://jobs.ict-edu.uk/user/sheenabonilla1/

http://ict-edu.uk/user/sheenabonilla1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=cc6d0de0-dcf4-428e-9a2c-4ae004f5c788

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://anieh.com/

 

 https://anieh.com/category/%d8%a7%d9%84%d8%b5%d8%ad%d8%a9/

 

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 20:50

انتخاب هارد مناسب براي دوربين مداربسته

 

 

1.اسيستم مداربسته به چه نوع هارد با چه مشخصاتي نياز دارد؟

بسياري از شما ممکن است فکر کنيد که مي توان از يک هارد ديسک معمولي براي سيستم نظارتي خود استفاده کنيد و فرض کنيد که تمامي هارد ديسک ها از لحاظ کارکردي يکسان بوده و عملکرد مشابهي دارند. اما اين فرض کاملا اشتباه است. هارد ديسک هاي معمولي، نهايتا به مدت 6 روز در هفته و هر روز 8 ساعت کار مي کنند و داراي عملکرد متوسطي هستند.

اين در حالي است که هارد ديسک هايي که متناسب با سيستم هاي مداربسته توليد مي شوند و در دستگاه هاي NVR يا DVR تعبيه مي گردند، داراي يک جزء مرکزي براي ذخيره سازي ديجيتالي ويدئوها هستند که امکان کارکرد 24 ساعته در 7 روز هفته را براي آنها فراهم مي کند. اين هارد ديسک ها بايد به صورت شبانه روزي فعال باشند تا بتوانند شواهد ويدئويي را به صورت زنده ذخيره کنند.

 

 

2. از چه هاردي با چه ظرفيتي براي ضبط تصاوير استفاده کنيم؟

اين مورد به چند عامل متفاوت بستگي دارد که در زير به آنها اشاره مي کنيم:

 

  • فرمت فشرده‌سازي: فرمت فشرده سازي دستگاه DVR هايک ويژن اولين عامل مهم در انتخاب هارد مناسب براي دوربين مداربسته است. امروزه DVR ها از فرمت هاي ذخيره سازي متعددي اعم از H.264 ،H.265 و H.265+ استفاده مي کنند.

 

  • رزولوشن ضبط: همانطور که مي دانيد هرچه رزولوشن تصوير شما بالاتر باشد حجم اطلاعات بيشتر شده  و براي ضبط به هاردي با ظرفيت بالاتر نياز خواهيد داشت.

 

  • حرکت در تصاوير: روش هاي فشرده سازي تصوير هايک ويژن بدين گونه است که در فريم هاي متوالي قسمت هاي تکراري و بدون تغيير را حذف نموده و ظرفيت فيلم ها را به شدت کاهش مي دهند. با توجه به اين موضوع اگر در تصاوير تغييرات سريع و دائمي وجود داشته باشد باعث افزايش حجم فيلم هاي ضبط شده خواهد شد.

 

  • مدت زمان ضبط: هر چه مدت زمان فيلم ضبط شده طولاني تر باشد به همان نسبت ظرفيت بيشتري از هارد اشغال مي شود. با استفاده از قابليت هاي موجود در دوربين هايک ويژن مانند تشخيص حرکت يا Motion Detection مي توان زمان ضبط تصاوير را بدون از دست دادن قسمت هاي حساس و مورد نياز به شدت کاهش داد.

 

 

 

 

3. ويژگي هاي مهم يک هارد ديسک چيست؟

براي انتخاب بهترين هارد دوربين مداربسته بايد به نکاتي پيرامون خصوصيات هارد توجه نمائيد. هارد ديسک ها داراي ويژگي هاي متفاوت و پيچيده اي هستند که در زير به برخي از آنها اشاره مي کنيم:

 

  • ظرفيت:

مهمترين مشخصه يک هارد ديسک ظرفيت آن است. هرچه ظرفيت هارد بيشتر باشد مي تواند مقادير بيشتري از اطلاعات را در خود ذخيره کند. ظرفيت هارد ديسک با واحد ترابايت نشان داده مي شود. تهيه هارد دوربين مداربسته با ظرفيت بالاتر از نياز يک تصميم منطقي است.

  • طول عمر و ماندگاري:

طول عمر يک هارد ديسک رابطه مستقيمي با متريال بکار رفته در ساخت آن اعم از برند هارديسک، جنس صفحات، تکنولوژي ساخت و … دارد. اين خصوصيات تعيين مي کند که تا چه مدت مي توان از هارد ديسک استفاده کرد.

 

  • سرعت چرخش ديسک:

سرعت چرخش يک هارد ديسک نشان دهنده سرعت آن در نوشتن يا خواندن اطلاعات است. هرچه سرعت چرخش ديسک ها بيشتر باشد هارد ديسک هم عملکرد سريعتري خواهد داشت. پيشنهاد مي کنيم هاردديسکي را انتخاب کنيد که سرعت دوران آن بين 5400 تا 7200 دور در دقيقه را داشته باشد.

  • سرعت جستجو:

به سرعت جستجو اطلاعات ذخيره شده در يک بخش خاص سرعت جستجو هارد گفته مي شود که بر حسب ميلي ثانيه بيان مي شود. اطلاعات در بخش هاي مختلف هاردديسک ذخيره مي شود، پيدا کردن اطلاعات و ارتباط بين آنها زمان خاصي دارد.

  1. https://hiktejarat.com/product/dh-hac-hdw1200trqp-a-0280b-s5/
  1. https://hiktejarat.com/product/dvr-204u-f1/
  1. https://hiktejarat.com/product/ds-2ce16h0t-it5f/
  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-دام-تحت-شبکه-تي-وي-تي-td-9544s3/

 

 

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 434 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:28

 

 به گزارش بخش خبري Zoomit ، شرکت رسيس با واردات مستقيم برترين و جديدترين محصولات فورتي نت، گامي مؤثر در جهت کاهش هزينه‌ها و ارائه محصول به‌صورت مستقيم و بدون واسطه برداشته است.

 

تيم فني رسيس در زمينه‌هاي مختلفي نظير شبکه، نرم‌افزار، امنيت سيستم‌ها و ساير زمينه‌هاي مرتبط با فناوري اطلاعات و ارتباطات، داراي مدارک معتبر بين‌المللي بوده و با تکيه بر تکنولوژي کشورهاي پيشرفته، همواره اطلاعات خود را به‌روز مي‌کنند.

مشتري‌مداري، پاسخگويي مؤثر به نيازها و به دست آوردن رضايت کاربران از اصول و اهداف فعاليت‌هاي مجموعه رسيس به شمار مي‌رود. از اين رو؛ تمام تلاش خود را جهت حاکم ساختن اين فرهنگ، در کليه لايه‌هاي سازماني به کار گرفته ايم تا با تمام توان بتوانيم پاسخگوي کليه نيازهاي مشتريان در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات باشيم.

يکي از محصولات شرکت رسيس دستگاه‌هاي فورتي نت است ، ديدگاه فورتي نت از ابتدا ارائه امنيت گسترده، يکپارچه و با کارايي بالا در زيرساخت فناوري اطلاعات بوده است و در همين راستا با ارائه محصولات متنوع، امنيت شبکه و محتوا را به بهترين نحو فراهم آورده است. اين کمپاني متناسب با هر نوع نياز در حوزه امنيت شبکه، محصولات اختصاصي مرتبط با همان نياز را ارائه داده است که از جمله معروفترين آن‌ها مي‌توان به فايروالهاي FortiGate که قابليت مديريت ساير محصولات فورتي نت و برند هاي ديگر را دارد، فايروال وب FortiWeb، ابزار تجزيه و تحليل امنيتي FortiAnalyzer، ساير محصولاتي مانند FortiAP ،FortiMail ،FortiADC و... که همه آن‌ها را مي‌توان به‌صورت متمرکز از طريق Fortimanager کنترل و مديريت نمود، اشاره نمود. در گزارشهاي ارائه شده توسط مؤسسه معتبر گارتنر، فورتي نت طي چندين سال گذشته توانسته در حوزه تجهيزات امنيتي، جايگاه خود را در بخش برندهاي Leader حفظ کند.

فورتي نت همواره در حال بهبود دستگاه‌هاي ارائه شده بوده و با معرفي محصولات جديد در هر سري، علاوه بر اضافه کردن قابليت‌هاي بيشتر، قيمت آن را نسبت به دستگاه مشابه در سري قبلي، کاهش داده است. براي مثال FG100F نسل جديدتر مدل FG100E است که توان خروجي آن به اندازه مدل FG200E بوده و علاوه بر ارائه دو پورت  10G و دو منبع تغذيه برق، از قيمت پايين‌تري نسبت به 200E برخوردار است.از جمله جديدترين محصولات فورتي گيت مي‌توان به FG40F ،FG60F FG100F و FG600E اشاره کرده که به ترتيب جايگزين‌هاي مناسبي براي دستگاه‌هاي FG80E ،FG100E ،FG200E و FG1000D هستند. براي مراکز داده مدل‌هاي FG-1100E با قيمت پايين‌تر جاگزين قويتري براي مدل FG-1500D و نيز FG-2200E و FG-3300E هستند که به‌تازگي روانه بازار شده‌اند. شاهکار محصولات جديد فورتي نت به‌طور حتم مدل FG-1800F است. اين مدل که به‌تازگي معرفي شده از پردازنده NP7 بهره برده و با بهره‌گيري از پورت هاي پرظرفيت10G و 40G در حدود ??? گيگ خروجي در اختيار شما قرار دهد. اين به اين معني است که نسبت به مدل مشابه در برند معروف سيسکو در حدود ?? برابر کارايي بيشتري خواهد داشت و براي بانک‌ها، شرکت‌هاي بيمه و ارائه‌دهندگان پهناي باند مناسب است.

لايسنس محصولات فورتي گيت

باتوجه به تحريم‌هاي اعمال شده عليه کشور عزيزمان ايران، برخي از کاربران ترجيح مي‌دهند به‌صورت آفلاين از فايروالهاي خريداري شده استفاده نمايند. اين بدين معني است که دستگاه ديگر در معرض بلاک شدن قرار نداشته و هزينه خريد لايسنس آنلاين ساليانه نيز کاهش مي‌يابد. اما ديگر به‌روزرساني‌هاي امنيتي به‌صورت آنلاين توسط دستگاه دريافت نشده و مدير شبکه بايد پس از توزيع هر به‌روزرساني به‌صورت دستي آن را به آن منتقل کند. باتوجه به اينکه تحت هر شرايطي اين نوع به‌روزرساني با تأخير همراه است و کاربر نمي‌تواند به‌صورت مستقيم از فورتي نت فايل‌ها را دريافت کند، خريداري محصول  و اين به‌روزرساني‌هاي حياتي از شرکت‌ها معتبر که فايل‌هاي صحيح را با بالاترين سرعت ممکن در اختيار شما قرار مي‌دهد بسيار حائز اهميت است. همچنين ارائه پنل FTP براي دريافت پچ‌هاي آپديت، کار را براي شما آسان‌تر خواهد کرد.

اين مسئله در مورد تأمين لايسنس آنلاين محصولات فورتي نت از حساسيت بيشتري برخوردار است.در سال‌هاي اخير به تدريج راهکارهاي گذشته جهت فعالسازي لايسنس ديگر عملي نبود و دستگاه‌هاي متعددي در ليست سياه شرکت فورتي نت قرار گرفته و به اصطلاح بلاک (Block) شده‌اند.قابل توجه آنکه به همين نسبت رفع اين مشکل يعني آنبلاک (Unblock) کردن نيز سخت‌تر و عملا امکان‌ناپذير شده است. لذا در اين خصوص بايد از مشاوره و تخصص شرکت‌هايي بهره جست که تجربه کافي در اين زمينه را داشته و به‌عنوان نمايندگان فروش محصولات فورتي گيت امکان ارائه راهکارهاي عملي براي دور زدن فني تحريم‌ها را داشته باشد. به اين ترتيب قيمت پايين‌تر در اين زمينه نمي‌تواند اولويت اصلي انتخاب تأمين‌کننده باشد. باتوجه به فشارهاي اقتصادي شرکت‌هايي بدون انجام عمليات‌هاي دقيق و هزينه‌بر فني طي سال‌هاي اخير اقدام به فروش اين محصولات امنيتي با قيمت پايين کرده باشند اما عدم تجربه کافي و تمهيدات همه‌جانبه و لازم منجر به غيرفعال شدن دستگاه‌ها (بلاک شدن) گرديده که ضمن از دست رفتن لايسنس و ضرر مالي،  شبکه کاربران را با مخاطره جدي مواجه مي‌سازد. بنابراين بايد از طريق شرکت‌هايي اقدام به خريد و سفارش‌گذاري اين محصولات تخصصي نمود که علاوه بر توانايي سفارش‌گذاري و خريد لايسنس به‌صورت مستقيم، از نيروي فني و دانش تخصصي لازم براي فعال‌سازي اصولي آن نيز برخوردار بوده و احتمال بروز هرگونه مشکل را به حداقل برساند. بديهي است که حفظ کيفيت در ارائه خدمات هزينه بردار بوده و از مولفه‌هاي تأثيرگذار بر قيمت است.

مزاياي محصولات فورتي گيت

مزيت خريداري دستگاه‌هاي فورتي نت بسيار زياد و قابل تامل است. پنل کاربري دستگاه‌هاي اين برند کاربرپسند بوده و به‌راحتي با شرکت در يک دوره آموزش کاربردي چند ساعته، قادر به کار کردن با اين دستگاه‌ها خواهيد بود. ازآنجاکه فورتي نت طيف وسيعي از محصولات را ارئه مي‌کند، براي مجموعه‌هاي بزرگي همچون پتروشيمي‌ها، اين امکان را فراهم مي‌آورد که شبکه‌اي حرفه‌اي از محصولات مختلف با برندي واحد داشته باشند که موجب تسهيل در مديريت دستگاه‌هاي تحت شبکه خواهد شد. قيمت مناسب و اعتبار جهاني محصولات امنيتي فورتي نت، از ديگر مزاياي قابل‌توجه هستند که بي‌درنگ مجموعه‌هاي مختلف با هر اندازه‌اي از شبکه را به سوي خريد دستگاه‌هاي اين برند سوق مي‌دهد.

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 438 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 16:58

انواع کابل HDMI در دوربين مداربسته

در دستگاه هاي صوتي و تصويري انتقال صدا و تصوير بين دستگاه گيرنده و فرستنده توسط ادوات و تجهيزات هاي مختلفي انجام مي شود. توسعه دهندگان اين سيستم ها همواره در تلاشند تا آسان ترين و بهترين راه حل را به کاربران ارائه دهند. دوربين هايک ويژن نيز از اين قاعده مستثني نيستند. يکي از تکنولوژي هايي که در اين زمينه ابداع گرديد تکنولوژي کابل HDMI (High-Definition Multimedia Interface  است که به معني رابط چندرسانه‌اي است. اين نوع از کابل ها توانايي انتقال همزمان صدا و تصوير را با کيفيت بالا دارند که در سيستم هاي مداربسته نيز مورد استفاده قرار مي گيرند. دستگاه هاي DVR که در حال حاضر در بازار موجود اند معمولا داراي پورت هاي مختلفي از جمله VGA ،LAN ،HDMI و … هستند. استفاده از کابل هاي HDMI بسيار آسان بوده به همين دليل از محبوبيت بيشتري در تجهيزات دوربين هاي مدار بسته برخوردار اند. کابل HDMI در دوربين مداربسته در انواع مختلفي توليد و ارائه مي گردد که در ادامه به معرفي برخي از آنها مي پردازيم اما ابتدا لازم است به دو نکته بسيار مهم توجه نماييد:

 

1. نوع خروجي/ورودي در مانيتور و DVR : در زمان انتخاب کابل HDMI بايد به نوع خروجي و کيفيت دستگاه DVR هايک ويژن و همچنين توانايي و کيفيت پخش مانيتور توجه نمود. زيرا بسياري از نمايشگر ها توانايي پخش تصاويري با کيفيتي برابر با 720P و يا 1MP را دارا هستند در حاليکه برخي از دستگاه هاي DVR مي توانند تصاويري FULLHD ارئه دهند. لذا بهتر است قبل از اتصال، تنظيمات خروجي HDMI در  DVR را کنترل نمود.

 

2. قدرت انتقال کابل و فاصله بين  DVR و نمايشگر : کابل هاي HDMI در اندازه هاي مختلفي در بازار يافت مي گردند و از اين نظر محدوديتي نداشته چنانکه حتي با طول 40 متر نيز در بازار عرضه ي شوند. اما استفاده از کابل هاي با طول 5 متر در سيستم هاي مداربسته رايج تر است. مي توان گفت کيفيت و توانايي انتقال تصوير و صدا در کابل HDMI تا حدود زيادي با متريال بکار رفته، طول، و ضخامت آن رابطه مستقيم دارد. در نصب يک سيتم مداربسته مي توان از تقويت کننده سيگنال HDMI در صورت استفاده از کابل هاي بلند استفاده نمود.

 

https://tiamcctv.com/کنترل-ورودي-در-مقابل-کنترل-دسترسي/

https://tiamcctv.com/product/td-7420as1d-ir1/

https://tiamcctv.com/product/td-9541e3d-pe-ar2/

https://tiamcctv.com/product-category/security-alarm/

 

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 187 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:16

ایمپلنت فوری تجریش

 

 

ایمپلنت فوری چیست ؟

ایمپلنت فوری در تجریش در یک روز انجام می شود و نیازی به مراجعات بیشتر و یا منتظر ماندند برای بهبودی و اتمام پروسه جوش خوردن، سپس نصب تاج دندان نیست.  درواقع ایمپلنت دندان پین باریکی است که اغلب از جنس تیتانیوم ساخته شده است که دارای زیست سازگاری بالایی با بدن انسان است. ایمپلنت باید درون استخوان فک در جای قبلی ریشه دندان از دست رفته و یا محلی که برای کاشت آن تعیین می شود قرار داده شود. حدود 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا ایمپلنت دندان با استخوان فک به خوبی جوش خورده وحکم ریشه دندان را برای فرد ایفا کند.

v1_x901.jpg

زمانی که درون استخوان فک کاشته شود حکم ریشه دندان را اجرا کرده و وظیفه نگهداری تاج دندان را بر عهده می گیرد. ممکن است این جوش خوردن ایمپلنت دندان با استخوان فک  3 ماه الی 6 ماه به طول انجامد تا تاج مصنوعی دندان بر روی آن نصب شود. این روند برای ایمپلنت سنتی یا معمولی به کار می رود. اما ایمپلنت فوری بر خلاف تصور عموم مردم که 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا بتوانند تاج مصنوعی دندان را نصب کنند، همان لحظه که کاشت ایمپلنت انجام می شود اقدام به نصب تاج مصنوعی دندان می نمایذ. این نوع ایمپلنت معمولا برای افرادی مناسب است که نمی خواهند حتی یک روز هم زیبایی دندان خود را از دست بدهند.

البته مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که فرد نیازی به درمان و جراحی های پیش تکمیلی نداشته باشد. زیرا برای نصب ایمپلنت فوری باید طول و عرض استخوان مناسب باشد، تراکم و کیفیت استخوان فک مناسب باشد تا بتوان در روز جراحی و کاشت ایمپلنت پروتز مصنوعی موقت برای فرد استفاده نمود. البته به این نکته دقت داشته باشید که پروتز مصنوعی که بلافاصله بر روی ایمپلنت قرار داده می شود موقت است و پروتز دائم زمانی بر روی ایمپلنت نصب می شود که به صورت کامل ایمپلنت با استخوان فک جوش خورده باشد. به دلیل استفاده از دو نوع پروتز طبیعی است که قیمت ایمپلنت فوری نسبت به قیمت ایمپلنت معمولی متفاوت و بالاتر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت در شمال تهران

 

 معمولا پروتز موقت را از جنس فلز یا پرسلن نمی سازند و از موادی سبک و پلاستیکی آن را می سازند تا به پایه ایمپلنت درون استخوان فک فشار زیادی وارد نکند. در صورتی که فشار زیادی به ایمپلنت هنوز جوش نخورده وارد شود ممکن است دچار لقی یا شکست شود و این مورد باعث عدم موفقیت در کاشت شده  کاشت ایمپلنت با شکست روبرو می شود. و البته تاج موقت از تاج اصلی دندانی که در نهایت باید بر رویایمپلنت کاشت شده نصب شود کوتاهتر است.

فیلم ایمپلنت دندان

برای نصب تاج مصنوعی دندان در ایمپلنت فوری نیز باید 3 الی 6 ماه زمان بگذرد تا جوش خوردن ایمپلنت به خوبی انجام شود. در صورتی که بخواهید از ایمپلنت فوری استفاده نمائید گیر اولیه استخوان فک باید بین 60 الی 70 نیوتن باشد و این در حالی است که گیر استخوانی معمولا بین 25 الی 30 نیوتن است. در صورتی که تراکم استخوانی کافی نباشد حتی نمی تواند این 60 نیوتن فشار را به آن افزود و به همین علت دیگر نمی توان گزینه مناسبی برای ایمپلنت فوری بود.

آشنایی با ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری که در فارسی ترجمه می شود دو اصطلاح متفاوت در انگلیسی دارد.

  • ایمپلنت فوری یا fresh socket یا   immediate insertion به کاش ایمپلنتی گفته می شود که دقیقا همزمان با دندان کشیدن نصب می شود.  یعنی دیگر نیازی به سوراخ کردن استنخوان فک نبوده و ایمپلنت درون محلی که برای ریشه دندان بوده است قرار می گیرد.
  • اصطلاح دیگری وجود دارد که با نام  immediate loading شناخته می شود و درواقع ایمپلنت فوری را معنی می کند.  این اصطلاح بدین منظور استفاده می شود که پروتز یا تاج دندان مصنوعی بلافاصله بعد از کاشت دندان بر روی ایمپلنت قرار داده می شود. البته همانطور که گفتیم این پروتز موقتی است و بعد از جوش خوردن ایمپلنت  دندان با استخوان فک باید  پروتز دائم بر روی ایمپلنت قرار داده شود. که از جنس سرامیک با بازتاب نور بسیار بالا است تا شباهت دندان طبیعی را تامین کند.

ایمپلنت فوری دندان دارای دو حالت است. حالت fresh socket که در این صورت  کشیدن دندان و کاشت ایمپلنت و نصب پروتز در یک جلسه انجام می شود. هنگام استفاده از این روش از پودر استخوان و ممبران برای پر کردن فضایی که بین دندان کشیده خالی است استفاده می شود.  با استفاده از این مواد ایمپلنت را در جای خود ثابت نگه میدارند. البته که استفاده از این روش برای همه افراد امکان پذیر نیست و باید  متخصص تشخیص دهد شما کاندید مناسبی هستید یا خیر؟

ایمپلنت فوری و طول عمر آن

دوام و طول عمر ایمپلنت دندان کاملا به نوع نگهداری و مراقبت شما از دندان بستگی دارد. ایمپلنت مانند دندان معمولی است و نیاز به مراقبت دارد تا بتواند مدت زمان بیشتری برای شما بهره وری داشته باشد. معمولا اگر از آن به خوبی مراقبت کنید حدود 20 سال برای شما عمر می کندو گاهی تا پایان عمر می تواند برای بیمار بهره وری داشته باشد. اگر می خواهید درباره کاهش درد ایمپلنت بدانید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟

 

 البته اینکه در رابطه با ایمپلنت دندان بیان می کنیم تنها در رابطه با خود ایمپلنت درون استخوان فک است. و ممکن است گاهی پس از گذشت 15 الی 20 سال نیاز به تعویض تاج مصنوعی دارد.

مزیت های ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری تجریش مانند ایمپلنت فوری در نقاط دیگر ایران می تواند از مزیت های بسیار خوبی بهره ببرد. این مزیت ها عبارتند از:

  • دریافت نتیجه دل خواه با سرعت  و کیفیت بالا
  • بازگشت خطوط طبیعی و کانتور صورت
  • کمتر شدن میزان لغزش به دلیل جوش خوردن مناسب ایمپلنت با استخوان فک
  • کمتر شدن و از بین رفتن حساسیت دندان ها نسبت به سرما و گرما
  • کمتر شدن اختلالات فیزیکی در استخوان فک و بافت اطراف ان
  • کمتر شدن چین و چروک های صورت که به دلیل از دست دادن بافت استخوانی به وجود می آیند.
  • مدت زمان بهبودی بسیار کوتاه
زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:15

انواع کابل HDMI در دوربين مداربسته

در دستگاه هاي صوتي و تصويري انتقال صدا و تصوير بين دستگاه گيرنده و فرستنده توسط ادوات و تجهيزات هاي مختلفي انجام مي شود. توسعه دهندگان اين سيستم ها همواره در تلاشند تا آسان ترين و بهترين راه حل را به کاربران ارائه دهند. دوربين هايک ويژن نيز از اين قاعده مستثني نيستند. يکي از تکنولوژي هايي که در اين زمينه ابداع گرديد تکنولوژي کابل HDMI (High-Definition Multimedia Interface  است که به معني رابط چندرسانه‌اي است. اين نوع از کابل ها توانايي انتقال همزمان صدا و تصوير را با کيفيت بالا دارند که در سيستم هاي مداربسته نيز مورد استفاده قرار مي گيرند. دستگاه هاي DVR که در حال حاضر در بازار موجود اند معمولا داراي پورت هاي مختلفي از جمله VGA ،LAN ،HDMI و … هستند. استفاده از کابل هاي HDMI بسيار آسان بوده به همين دليل از محبوبيت بيشتري در تجهيزات دوربين هاي مدار بسته برخوردار اند. کابل HDMI در دوربين مداربسته در انواع مختلفي توليد و ارائه مي گردد که در ادامه به معرفي برخي از آنها مي پردازيم اما ابتدا لازم است به دو نکته بسيار مهم توجه نماييد:

 

1. نوع خروجي/ورودي در مانيتور و DVR : در زمان انتخاب کابل HDMI بايد به نوع خروجي و کيفيت دستگاه DVR هايک ويژن و همچنين توانايي و کيفيت پخش مانيتور توجه نمود. زيرا بسياري از نمايشگر ها توانايي پخش تصاويري با کيفيتي برابر با 720P و يا 1MP را دارا هستند در حاليکه برخي از دستگاه هاي DVR مي توانند تصاويري FULLHD ارئه دهند. لذا بهتر است قبل از اتصال، تنظيمات خروجي HDMI در  DVR را کنترل نمود.

 

2. قدرت انتقال کابل و فاصله بين  DVR و نمايشگر : کابل هاي HDMI در اندازه هاي مختلفي در بازار يافت مي گردند و از اين نظر محدوديتي نداشته چنانکه حتي با طول 40 متر نيز در بازار عرضه ي شوند. اما استفاده از کابل هاي با طول 5 متر در سيستم هاي مداربسته رايج تر است. مي توان گفت کيفيت و توانايي انتقال تصوير و صدا در کابل HDMI تا حدود زيادي با متريال بکار رفته، طول، و ضخامت آن رابطه مستقيم دارد. در نصب يک سيتم مداربسته مي توان از تقويت کننده سيگنال HDMI در صورت استفاده از کابل هاي بلند استفاده نمود.

 

https://tiamcctv.com/کنترل-ورودي-در-مقابل-کنترل-دسترسي/

https://tiamcctv.com/product/td-7420as1d-ir1/

https://tiamcctv.com/product/td-9541e3d-pe-ar2/

https://tiamcctv.com/product-category/security-alarm/

 

 

زندگی...
ما را در سایت زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example5 بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:07

لینک دوستان

خبرنامه